Gå til innhold
Arkivverket

[#78978] Samuel Bugge, kaptein og løytnant frå Jølster til Askøy -opplysningar om huslyd?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Samuel Oveson Bugge, fødd på Bjørset i Jølster og døypt der 4.3.1699, var son av kaptein Ove Christianson Bugge og kona Maren Bonde Henriksdotter Finde.* Er det nokon som kjenner til opphavi (føde- og oppvekststader) for Ove Bugge og Maren Finde?Samuel gifte seg i Hafslo 21.8.1726 med Karen Kirstine Christensdotter Nitter, fødd i Hafslo kring 1705. Samuel var kaptein og sidan løytnant og skal på 1740-talet ha busett seg på Studshavn på Askøy der Samuel vart gravlagd 9.6.1777. Karen Nitter Bugge vart gravlagd same stad 4.6.1779.* Er det nokon som kan fortelja meg meir detaljert om Samuel Bugge sin yrkeskarriere og bustadene deira?Ifølgje FamilySearch fekk Samuel Bugge og Karen Nitter desse tre borni:a. Ove Samuelson Bugge, døypt i Leikanger 6.4.1727, døydde ??? (i ung alder!?)b. Barbro Martha Samuelsdotter Bugge, døypt i Bergen 28.8.1729, døydde i Bergen kring 1739(?)c. NN Bugge, fødd og død i Bergen kring 1733.^ Er det nokon som sit inne med meir detaljerte opplysningar om desse borni og eventuelt om andre born etter Samuel og Karen?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Hei,her er skifte etter Karen Christine Nitter; for meg ser det ut som det er nevøer og nieser (brodersønner i alle fall) som er arvinger - Hordaland fylke, Nordhordland sorenskriveri, Skifteprotokoll A 6b , 1779-1783,Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:sk_read/24076/173>http://www.arkivverket.no/URN:sk_read/24076/173Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Nermo

(1:) Maren Bonde Finde er kanskje datter av pers.kap. i Førde 1672-1691, senere sogneprest sammesteds 1691-1700, Hendrik Pedersen Finde (c1640?-c1700?) fra Førde og Maren Samuelsdatter Bonde (1658-1706) fra Etne. Maren er i så fall blant de eldste barna, og søster til Peder, Anne Beate, Samuel, Barbara og Kirstine, alle tilsynelatende f. i perioden c1678-1696. Mye prester ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Samuel Ovesen Bugge var sønn av sekondløytnant Ove Christiansen og Barbara Danielsdatter Bugge.Barbara Danielsdatter Bugge var datter av sokneprest i Jølster Daniel Hansen Bugge (ca. 1624-1676) og Maren Pedersdatter Finde (ca. 1640-1728).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

- Per (7): Det var også min næraste tanke, då vi både får med Bonde og Finde. Hendrik og Maren fekk veterlig ei datter Maren, men ho er fødd i 1695, så ho kan det ikkje være. Eg skal ikkje utelukke at det kan ha vore ei anna Maren tidlegare, men eg kjenner ikkje til det.Eg funderte litt om Hendrik Pedersen Finde kanskje kunne ha eit søskenbarn for eksempel som kunne heite Maren og ha ein far som heiter Henrik, men eg har ikkje funne nokon slik. Det kan i alle fall være nærliggande å tenke at det er slekta til prestefolket Finde det er snakk om.- Grethe (2) Denne Maren som du nemner her, blei enke i 1678. Ho må vel då i alle fall ha vore 40 år i 1699, men det kan kanskje være interessant likevel.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Nermo

(Yngve/8:) Var kaptein Ove Christianson (ikke Bugge) gift med både Maren Bonde Henriksdotter Finde og Barbara Danielsdatter Bugge ? I så fall i hvilken rekkefølge ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Sekondløytnant Ove Christiansen (født ca. 1653, død 1717)var først gift ca. 1685 med Barbara Danielsdatter Bugge (død ca. 1709), og etter hennes død giftet han seg igjen i Granvin 1. sept. 1711 med Torborg, datter av Christopher Giertsen Morgenstierne d.y.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Samuel Ovesen Bugge døde barnløs i Strusshavn i 1777. Hans tre barn døde alle i unge år.Samuel Bugge var hernhutt, og vidt kjent for sin gode forstand. Hillebrand Meyer skriver i sin bok om hernhuttene i Bergen om ham, og om at mange Bergensborgere tok turen til Strusshavn om de var i beit for gode råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Nermo

(Yngve/11:) Torborg Christophersdatter Morgenstierne (f.1674) skal også ha vært g.m. Christian Andersen Brønshøy. Var det før eller etter ekteskapet med sekondløytnant Ove Christiansen ?Christian Andersen Brønshøy skal også ha vært g. m. Margrete Henrichsdatter Nilsen (f.1676). Var det før eller etter ekteskapet med Torborg ?Margrete Henrichsdatter Nilsen var først g. i 1704 i Korkirken, Bergen, m. Claus Volchers.(11/1:) Er det altså feil, som det sies i innlegg #1, at Ove Christiansen var g.m. Maren Bonde Henriksdotter Finde ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Her kan det se ut som Mette Christophersdatter var søsteren til Torborg, gift med løytnant Ove i Sunnfjord - [url="http://da2.uib.no/cgi-win/WebBok.exe?slag=lesside&bokid=solliedskift&sideid=1199&innhaldid=1&storleik=>LenkeEkteskapet i 1711 mellom Christian Brønsø og Mette Christophersdatter LenkeChristian Brønsøs andre ekteskap i KK i 1715 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Her kan det se ut som Mette Christophersdatter var søsteren til Torborg, gift med løytnant Ove i Sunnfjord - [url="http://da2.uib.no/cgi-win/WebBok.exe?slag=lesside&bokid=solliedskift&sideid=1199&innhaldid=1&storleik=>LenkeEkteskapet i 1711 mellom Christian Brønsø og Mette Christophersdatter Lenke og Christian B's andre ekteskap i 1715

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Her er vel ekteskapet mellom Torborg Christophersdatter og løytnant Ove Christiansen 1. september 1711 i Ulvik - Hordaland fylke, Ulvik, Ministerialbok nr. A 3 (1706-1715), Kronologisk liste 1711, side 76. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11740&idx_id=11740&uid=ny&idx_side=-86>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Løytnant Ove Christiansen (ca. 1653-1717) var nok aldri gift med Maren Bonde Henriksdtr Finde.Jeg har en teori om Ove Christiansens opphav. Den er forøvrig referert i et av de tidligere bindene i Luster bygdebok. Ove Christiansen vokste opp på Bergenhus festning hos Christian Nielsen (Holberg), som i 1653 skal ha vært bøtelagt for et uektefødt barn i Nordfjord. Christian Holberg og Ove Christiansen fulgte hverandre gjennom et par tiår, og Ove Christiansen endte opp med å gifte seg med stedatteren til Christian Holbergs svoger Søfren Munthe. Tilfeldig?Oves kone Torborg Christophersdatter Morgenstierne hadde så vidt jeg vet ikke vært gift før hun ble Oves kone. Som enke giftet hun seg med løytnant Alvinius Bruse. Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grethe, Per, Yngve og Egil for mange spennande og interessante innlegg!Etter at eg no har lese gjennom og studert alle innleggi, sit eg att med følgjande spørsmål:* Finst det ei oversikt over den militære karrièren til Samuel Bugge, d.v.s. kva militærtitel han hadde og kvar han budde til ulike tider? Eg reknar med Owenstad har dette, men eg kjem ikkje i kveld inn på digitaliserte bøker..., om Owenstad i det heile tatt er med der...?* Nærare opplysningar om dødsfalli til borni Ove og Barbro? Og detaljar om det tredje barnet som døydde kort etter fødsli og som me ikkje ein gong kjenner namnet eller kjønnet til?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Nermo

(Yngve/20:) Jeg klarer ikke finne ut hvordan Christian Holberg (c1624-1686) (g.m. Karen Pedersdatter Lem 1647-1695) blir SVOGER av Søfren Munthe (1646-1687), g.m. Maren Finde (c1637-1728), enke etter Daniel Hanssøn Bugge, med hvem hun fikk Barbara, som giftet seg med Ove Christianson. Kan du hjelpe ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Nermo

(Lars/21:) De tre barna du omtaler til slutt i innlegg #21 er vel BARNEBARNA til Ove og Barbara, nemlig barna til Samuel Ovesen Bugge og Karen Nitter ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Nermo

(14/16/18:) Det ser altså ut til at det ikke var Torborg Christophersdatter Morgenstierne (f.1674) som var g.m. Christian Andersen Brønshøy, men hennes søster Mette/Metta (1670-1713).Og Christian Andersen Brønshøy g. seg altså m. Claus Volchers' enke Margrete Henrichsdatter (Nilsen) (f.1676) fire år ETTER ekteskapet med Metta.Takk for avklaringene, Grethe !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Søfren Munthe (ca. 1646-1687) var sønn av biskop Ludvig Munthe, og gift med Maren Finde. Han var bror til Abel Ludvigsdatter Munthe, som var mor til Karen Lem, og Christian Holbergs svigermor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.