Gå til innhold
Arkivverket

[#78985] Innflytta Skottfoss


Gjest Jan Samuel Halvorsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Samuel Halvorsen

Jeg prøver igjen. Trenger hjelp til og finne ut når min oldemor og fam.flytta til Skottfoss.Se Tema 74041 og 73760. Er det noen som kan hjelpe meg? På forhånd mange takk!!! Mvh.Jan S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Jan Samuel Halvorsen

Trenger hjelp av proffer til og finne ut når mine oldeforeldre flytta fra Kristiania til Skottfoss,for jeg må melde pass.På forhånd mange takk!! Mvh.Jan S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Erik Berg-Hansen

De bodde jo i Oslo i 1900: Lenke Ser at de ikke er ført innflytta til Skien, og at det ikke er ført utflytta fra Paulus i denne perioden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Samuel Halvorsen

Tusen takk Jon Erik!! Merkelig,for min oldemor Hilda Birgitte er begravd på Solum.Da må det vel være reg.at hun har flytta? Mvh.Jan S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Håklev

HeiFra 1900 overtok politiet registrering av inn og utflyttede Vi får da 'flytteprotokoller'som ble ført av politimestrene i byene og lensmennene på landet Protokollene ble ført frem til ca 1942-1943 da de fleste kommuner får folkeregistre. Vi finner protokollene i statsarkivenes politi og lensmannsarkiver.Kilde:'Våre røtter' av Sandberg og StoaDa er det mulig Statsarkivet i Kongsberg kan finne når de kom til SkotfossHilsen Solveig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.