Gå til innhold
Arkivverket

[#78989] Borghilde Astrid Nilsen,f.1886-87 g.i Chicago ca.1913-14 m/david Jansen


Gjest Helmin Kvennodd
 Del

Recommended Posts

Gjest Helmin Kvennodd

Hei. Prøver å finne ut hvor Borghilde Astrid er i 1900,mener at jeg tidligere fant henne i 1900 tellinga.men nå er det vel fingertrøbbel eller annet,jeg vet at hun gifter med David Jansen,f.05.02.1889,trolig i Chicago. det lille jeg vet om damen er at hun skal være født i Kristiania i 1886 eller 1887. Hadde vært fint å finne ut litt mer om damen ,da hennes barnebarn kommer til Norge til høsten. mvh helmin fra brevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisbeth Wangen

Her er vel den riktige tror jeg:Name: Borghild Astrid Nilsen Gender: Female Baptism/Christening Date: 14 Dec 1886 Baptism/Christening Place: Oslo, Oslo, Norway Birth Date: 03 Dec 1886 Birth Place: Death Date: Name Note: Race: Father's Name: Nicolai August Nilsen Father's Birthplace: Father's Age: Mother's Name: Olivia Johannessen Mother's Birthplace: Mother's Age: Indexing Project (Batch) Number: C42830-1 System Origin: Norway-EASy Source Film Number: 1282504 Reference Number: b4 p38 e107 Collection: Norway Baptisms, 1634-1927

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisbeth Wangen

Hennes fødsel nederst på venstre side: Kildeinformasjon: Oslo fylke, Kampen, Ministerialbok nr. I 3 (1886-1892), Fødte og døpte 1887, side 38. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisbeth Wangen

De bor ikke i Ullensagergaten i 1900.Dette finner jeg i tellingen.For der bor fadderen til Borghild.Ser at de bor der ved fødselen hennes.Finner ingen av de andre heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helmin Kvennodd

Hei. Dette var jo kjempeflott,her var det nok å ta tak i, denne damen døde,ifølge min tante, visstnok rundt 1925 i USA. hjertelig takk ,helmin fra brevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.