Gå til innhold
Arkivverket

[#79009] Moses Elias Larsson Myklebust (1840-1916) - slaktar i Florø - dødsfall til kona?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

FT 1900 for Torvegata 106 i Florø syner mellom anna denne huslyden:~~~~~~~~~~~~~~~~~~Moses Møklebust hf g Huseier & handelskar 1840 Jølster NBMarie Møklebust hm g Husgjerning 1851 Sogndal NBJohanne Møklebust d ug Delvis tjener 1886 Florø NBNils Møklebust s ug hos forældrene 1888 Florø NBIvar Møklebust s ug hos forældrene 1891 Florø NBMonrad Møklebust s ug hos forældrene 1893 Florø NBMoses Møklebust s ug Sjømand 1883 Kinn NB~~~~~~~~~~~~~~~~~~Moses Elias Myklebust vart sidan slaktar i Florø der han døydde 4.3.1916 (Lenke). Han var då ''gift'', men sidan protokollane for Florø ikkje går lenger, så er eg ''i beit'' for dødsfallet til kona Marie. Ho var fødd på Vangestad i Sogndal 27.3.1851 og levde altso framleis i 1916.Er det nokon som kjenner til denne huslyden og som kanskje kan hjelpa meg? Enno finst det personar med namn Myklebust i Florø..Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane - lars.e.oyane@sdsl.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Eg har nytta mine 'informanter' i Florø og kome i kontakt med etterkommarar av Moses og Maria.Maria skal ha dødd på 1930-tallet. Eg ventar nøyaktig dato og meir informasjon om ikkje så lenge, og sender deg ein epost når eg har fått den.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.