Gå til innhold
Arkivverket

[#79013] Renjæger Lars Jonsen Myting fra Dovre.


Gjest Oddleiv Ringlund
 Del

Recommended Posts

Gjest Oddleiv Ringlund

Hei! Hadde Lars flere barn enn:Hanna født 1889,Marie (min bestemor)født 1893 i Ringebu og Torvald født 1898 i Folldal? Er det noen som vet noe om det så er jeg takknemlig for opplysninger. Mvh Oddleiv Ringlund Fåvang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Her er vel dåpen til Marie – nr. 13 - Oppland fylke, Ringebu i Ringebu, Ministerialbok nr. 8 (1878-1898), Fødte og døpte 1893, side 69. Permanent sidelenke:  [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=4073&idx_id=4073&uid=ny&idx_side=-75>Lenke Permanent bildelenke: LenkeOg her er Hanna, 1889 - Oppland fylke, Ringebu i Ringebu, Ministerialbok nr. 8 (1878-1898), Fødte og døpte 1889, side 54. Permanent sidelenke:  Lenke Permanent bildelenke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Mener det står Hjelle på Marit ved giftermålet. Her finner jeg ei Marit Olsdatter med status f på Hjelle og Kinn i Ringebu i 1875 - LenkeGrethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Har funnet en Thorvald i N-Fron i 1897, nr.23 Lenke Riktignok ser det ut til at faren her heter Iversen til etternavn, men jeg lurer på om det kan være feil. Fødselsåret til faren er her 1838, mens det før var 1834. Men Mytting og gift mann stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddleiv Ringlund

Hei!Takk til dere begge,her var det ting jeg ikke visste noe om.Da blir det lagt til i treet mitt.Takk igjen. mvh.Oddlev

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.