Gå til innhold
Arkivverket

[#79015] Når og hvor døde Anna Christine Horsenius f. 1797 i Egersund, bosatt i Salhus


Gjest Kenneth Bratland
 Del

Recommended Posts

Gjest Kenneth Bratland

Albert Christopher Barclay Horsenius f. 1786 d. 1847 i Salhus gift 1818 i Manger med Anna Christine Feiling f. 1797 i Egersund. Har ikke funnet dødsfallet til Anna Christine, men hun lever i 1865 i Salhus: LenkeMvh.Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Bratland

Hei!Dessverre virker ikke lenken din. Du kan ikke fortelle meg i hvilken kirkebok ( sidetall) du fant dødsfallet?Mvh.Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else B. Rustad

Akkurat i øyeblikket kommer jeg ikke inn på de skannede kirkebøkene (kanskje derfor lenken ikke virker?) men såvidt jeg husker døde hun i januar (året husker jeg ikke), men hun var oppgitt å være 76 år gammel.Jeg skal kontrollere dette når kirkebøkene blir tilgjengelige igjen.Mvh Else B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else B. Rustad

Mente jeg hadde brukt permanent sidelenke i innlegg 2, men det virker ikke slik nå. Prøver igjen:LenkeHvis det ikke virker nå heller, er det innført i kirkebok Hamre 1858-1872, side 399.Mvh Else B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.