Gå til innhold
Arkivverket

[#79021] Anders (1829) og Ingebrigt (1838) Olssøner Vangestad frå Kaupanger - lagnader?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Gardbrukar Ole Andersson (1799-1842) på Vangestad i Kaupanger sokn i Sogndal og kona Mari Ingebrigtsdotter (1802-1875) frå Berdal i Feios, Leikanger, fekk seks born i lag, to døtrer var gifte og budde på Kaupanger, to andre døtrer utvandra til Amerika, men er førebels ukjende, og so var det desse to sønene, som forsvinn frå Kaupanger:* Anders Olson Vangestad, fødd i Sogndal 24.2.1829, fekk flytteattest til Bergen i 1855, men er ikkje attfunnen korkje der eller andre stader.* Ingebrigt Olson Vangestad, fødd i Sogndal 10.8.1838, fekk flytteattest til Nordland i 1863, men er ikkje attfunnen korkje der eller andre stader.Eg står heilt fast, so no vonar eg at andre auge kan sjå noko som eg ikkje kan finna...Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Barna til Ingebrigt Olsen og Johanne Kristine:Anthon Martin, 1868 - [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=3&filnamn=dp18591838&gardpostnr=1421&personpostnr=4262&merk=4262#ovre>LenkeOle Johan, 1869 LenkeNicolai Meier, 1871 LenkePetra Maria, 1873 LenkeAnna Oline, 1875 LenkeAnna Sofie, 1876 LenkePeter Hagen, 1878 LenkeMaren Johanne, 1881 LenkeOline Emilie, 1883 LenkeLaura Kristine, 1888 LenkeHer er Ingebrigt og kona med yngste datter Laura Kristine i f.t. 1900 for Flakstad -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Men så dukker denne huslyden opp - [url="http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1900&knr=1859&kenr=006&bnr=0074&lnr=00>LenkePetra Lorentsen het Petra Marie Ingebrigtsen da hun giftet seg 5. august 1892 i Bodø landsogn med enkemannen Ole Hveding Lorentsen – se par nr. 20 - Nordland fylke, Landsoknet i Bodø, Ministerialbok nr. 802A01 (1879-1893), Ekteviede 1892, side 312. Permanent sidelenke:  Lenke Permanent bildelenke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Siden jeg har funnet ekteskapet til Petra, tar jeg litt info med om de barna jeg har funnet døpt:Edvin Johan, 1892 [url="http://www.digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=18&filnamn=dp18591874mo&gardpostnr=745&personpostnr=2235&merk=2235#ovre>LenkeAlfred Leon, 1893 LenkeIver Olai, 1895 LenkeOskar, 1898 LenkeArnt Olai, 1901 Lenke Her er de barna til Nicolai Meyer Ingebrigtsen og kona Hilda Knudsen som jeg har funnet:Nordis Helene, 1895 LenkeHjalmar Roy, 1897 LenkeIrger Karluf, 1899 LenkeSverre, 1900 LenkeBroren til Nicolai Meyer og Petra Marie, Peter Hagen Ingebrigtsen, hadde i alle fall disse barna:Marie, uekte, død, 1900 Lenke. Moren het Bertha Amalie Odinsdatter.I 1901 fikk det samme paret en ny datter, Paula Alice, Lenke og da var Peter Hagen og Bertha Amalie blitt gift - Nordland fylke, Moskenes i Flakstad, Ministerialbok nr. 886A02 (1892-1903), Ekteviede 1900, side 86. Permanent sidelenke:  Lenke Permanent bildelenke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Jeg ser at gårdsnavnet Helle går igjen i familien til Ingebrigt og Johanne Kristine. I 1875 er Johannes fødselsår oppgitt til 1846, og i 1865 finner jeg ei Johanne Johannesdatter, 20 år, som er pleiedatter på Helle i Flakstad [url="http://www.digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=8&filnamn=f61859&gardpostnr=14&personpostnr=93&merk=93#ovre>LenkeHer er vel konfirmasjonen til Johanne Kristine Johansdatter Helle, født 15.5.1846, datter av pige Anne Elisabeth Olsdatter Helle og gift mand Johan Christian Clausen Evenstad - Nordland fylke, Flakstad, Ministerialbok nr. 885A04 (1859-1877), Konfirmerte 1862, side 103. Permanent sidelenke:  Lenke Permanent bildelenke: LenkeHer er dåpen til Johanna Kristine - Nordland fylke, Flakstad, Ministerialbok nr. 885A03 (1838-1859), Fødte og døpte 1846, side 48. Permanent sidelenke:  Lenke Permanent bildelenke: LenkeJohan Christian Clausen var gift med Ane Andersdatter, da han hadde datteren Stina Lykke til dåpen i Flakstad i 1845 - LenkeI 1846 fikk han så datteren Johanna Kristine med Ane Olsdatter Helle, Johanna ble døpt 28.6 1846 - Lenke og 16. august 1846 (!) hadde han datteren Oliva Emilie til dåpen, født i ekteskapet med Ane Andersdatter LenkeI 1848 hadde Johan Christian og Ane Andersdatter sin tredje datter til dåpen, Anne Pauline -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg er imponert! Hjarteleg takk til Grethe, Egil og Lars Ove for kjempemessige innlegg! Eg lyt nok skaffa meg nye briller...De har funne både Ingebrigt og Anders, og sjølv har eg funne ut at Anders Olson si enkje, Jorond Olsen, døydde på Laksevåg i 1904. Eg har ogso funne fødsli hennar på Instenes i Ullensvang i 1832. Lurer på kvar og kva tid Anders døydde...?Elles ser eg at både Ingebrigt og kona hans lever i 1900; kan dødsfalli deira finnast?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg ser at Anders Olsen og kona i 1875 var gardsstyrarar på Lille Damsgård på Laksevåg:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Anders Olsen Husfader g Inderst, Gaardsbestyrer 1829 Sogndal S.og Pr.g.Jørand Larsdtr. Kone g 1833 Ullensvang S.og Pr.g.Olaf Nikolai Olsen Søn 1867 Askøens S.og Pr.g.Berthe Marie Olsen datter Hjelper foreldrene 1859 Aarstad S.og Pr.g.Anna Sofie Olsen datter 1862 Haus S.og Pr.g.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Merkeleg at ikkje dødsfallet hans er å finna på Laksevåg...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg ser at Ingebrigt Olsen (Helle) er mellom fiskarane frå Moskenes som har mist livet på sjøen. Dødsdatoen er oppgjeven til 8.4.1914.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Olaf Nikolai blir konfirmert i Laksevåg i 1883 (mor har fått nytt namn, men er vel den same) [url="http://www.digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=5&filnamn=kf12471878&gardpostnr=255&personpostnr=763&merk=763#ovre>LenkeDen seier ikkje noko om dødsfallet til Anders, men familien ser i alle fall ut til å ha budd samanhengande i Laksevåg.Dette må vel være Jørand Larsdtr som enke i 1900 i Laksevåg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Egil for spennande opplysningar! Jau, der har me nok dødsfallet til vår Anders Olson! Pussig han ikkje står i basen for avlidne i Askøy prestegjeld...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.