Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Karl H. Meyer

[#79033] Etterlysning John Olsen Wiig

Recommended Posts

Gjest Karl H. Meyer

Leiter etter en John Olsen Wiig, f. ca. 1820 i Sunnfjord.Han var gift 27.08.1848 i Korskirken med Caroline Pauline Olsen,f. 1830 i Bergen.Ønsker å finne John sin fødselsdato/dåp, fødested, og foeldre. Jeg tror faren het Ole Olsen Bakkelie.John var miletærmann.Jeg finner ikke familien i Bergen etter 1848. De fikk datteren Elisa, f. 27.09.1848, og bodde i Sandviksveien 60, BergenKarl

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Svehn Ruskelöv

Hei Karl!Her er vielsen nr. 33 : LenkeJeg mener det står födested ''Stryns pr.gj'' ??, og ''Bakkeli'' finnes i ''Stryn'', eller har jeg heldt feil ?.Mvh,Svehn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Svehn Ruskelöv

Hei!''Opp/nedStryn og Loen'' blev vel utskildt fra ''Innvik pr.gj.'' i 1842.''Jon'' uekte födt 16/10-1820 nr. 56, foreldre ''Ole Olsen Bachelie'' og ''Oline Jonsdtr. Wiig''. . LenkeMvh,Svehn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Karl H. Meyer

Hei Svehn Mange takk for hjelpen så langt. Jeg leirer etter konfirmasjonen til Caroline Pauline, f. 24.03.1830 i Bergen og konf. til datteren Elisa(e) C., f.27.09.1848 i Bergen. Og finner de heller ikke når de døde.Mvh Karl

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Svehn Ruskelöv

Hei igjen!Her avlider Sergeant ''Jon Olsen Wiig'' 18/11-1907 nr. 73 i NK : LenkeMvh,Svehn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive