Gå til innhold
Arkivverket

[#79033] Etterlysning John Olsen Wiig


Gjest Karl H. Meyer
 Del

Recommended Posts

Gjest Karl H. Meyer

Leiter etter en John Olsen Wiig, f. ca. 1820 i Sunnfjord.Han var gift 27.08.1848 i Korskirken med Caroline Pauline Olsen,f. 1830 i Bergen.Ønsker å finne John sin fødselsdato/dåp, fødested, og foeldre. Jeg tror faren het Ole Olsen Bakkelie.John var miletærmann.Jeg finner ikke familien i Bergen etter 1848. De fikk datteren Elisa, f. 27.09.1848, og bodde i Sandviksveien 60, BergenKarl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svehn Ruskelöv

Hei Karl!Her er vielsen nr. 33 : LenkeJeg mener det står födested ''Stryns pr.gj'' ??, og ''Bakkeli'' finnes i ''Stryn'', eller har jeg heldt feil ?.Mvh,Svehn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svehn Ruskelöv

Hei!''Opp/nedStryn og Loen'' blev vel utskildt fra ''Innvik pr.gj.'' i 1842.''Jon'' uekte födt 16/10-1820 nr. 56, foreldre ''Ole Olsen Bachelie'' og ''Oline Jonsdtr. Wiig''. . LenkeMvh,Svehn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karl H. Meyer

Hei Svehn Mange takk for hjelpen så langt. Jeg leirer etter konfirmasjonen til Caroline Pauline, f. 24.03.1830 i Bergen og konf. til datteren Elisa(e) C., f.27.09.1848 i Bergen. Og finner de heller ikke når de døde.Mvh Karl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.