Gå til innhold
Arkivverket

[#79050] Lagnaden til Gjertrud Andersdtr Fretheim f. 1874


Gjest Jon Sværen
 Del

Recommended Posts

Gjest Litta Olsen

I passasjerlisten står det at hun skulle til sin søster S. Fretheim i Kenyon, Minnesota.Har ikke funnet henne i noen folketellinger derborte, men det er ofte vanskeligt, fordi de endrer navn......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litta Olsen

Har ikke funnet ut at hun har en søster, men en Synneve Fretheim reiste ut fra Vik i 1892. Kanskje hun bare er ført opp som søster, siden de het det samme ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Sværen

Takk for det du har kome fram til no, Litta !Synneva Fretheim f. 24.11.1866 og utvandra i 1892 er halvsyster til Gjertrud. Dei har same mor.Klarar du å få noko meir ut av dette ? F.eks når ein reiser 15. mai 1899 frå Bergen så kjem ein vel fram ein gang i juni mnd til Amerika. Då vil det væra mogelig å finne ut kva hennar amerikanske navn er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Sværen

Ja, Litta, du har funne 'mi' Gjertrud som reiser frå Liverpool 20.5.1899 og som då skulle koma fram til USA i juni mnd. Vi veit óg no med sikkerheit at ho var på veg til Amerika i 1899, takka væra deg, Litta!Ser at noko som heiter: 1900 United States Federal Census og det same og i 1920. Anntar at dette er FT i USA.Abonerar du Litta (eller andre) på anceestry.com ? For der er bl.a Minnesota Terrtorial and State, 1849-1905 og Minnesota Nat. Records Index 1854 - 1957.Eg er diverre så elendig på engelsk (har aldri praktisert språket), så eg håpar på hjelp til å finna ut om Gjertrud døydde ugift / gift, og når.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litta Olsen

Hei JonJo, jeg abonnerer på ancestry og eg har leita og leita. Både i folketellinger, dødsfallsregister etc. Jeg finner mange med navn Fretheim, men ingen som passer.Har også søkt på fødselsdato på begge jentene og bare fornavn, for de har jo kanskje giftet seg. Men hittil ikke noe napp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litta Olsen

Nå har jeg i hvert fall funnet noe om Synneva: LenkeJeg har sendt en melding til Paula Hanson, som har lagt inn disse dataene og spurgt etter informasjon om Gjertrud. Så får vi se om det gir resultat.Har funnet Synneva (Susie) i 1930 i North Dakota. Vedlegger bilde som desverre har litt dårlig kvalitet.

bilete9567.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Sværen

Halvsystra til Gjertrud, Sue, er på linje 2. Og 63 år stemmer bra i 1930.Men kva var 33 år på henne ? 33 år i N-Dakota ? Det var som du skriv noko dårleg kvalitet på biete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Sværen

Raspeballar er godt, men kjem ein frå Danmark forstår eg at det må ein må venna seg til ein typisk norsk matrett.Har Paula Hanson (innl. 9) svart på e-posten din, Litta ?Sjølv var eg innom 'The Ellis Island ship Database' og fann dette: Name of Passenger Residence Age Crew Passenger Record Ship Manifest Ship Image 107. Freitheim,Gertrud Bergen 28Y View View ViewMed andre ord er ho vorten 3 år eldre på turen frå Bergen via Liverpool til NY, frå 15. mai til 27. may.Så fram til ho kjem til NY har ho same etternavn, kun Amerkanisert fornavnet. Og skilnaden er liten frå norsk til amerikansk.Er spent på svaret !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.