Gå til innhold
Arkivverket

[#79053] MR , Averøy 1900


Gjest Helge Hålåsæter
 Del

Recommended Posts

Gjest Helge Hålåsæter

Fra FT 1900 Bremsnes ser jeg under Søfstad 76/2 Ingeborg Olsd. 1969. Jeg er nysgjerrig på hvor (hvilken gard) hun var fra ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Telling 1900: Ingeborg Olsdatter,gift med Torger Andreasen Søfstad . [url="http://www.digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=10&filnamn=f01554&gardpostnr=410&personpostnr=2675&merk=2675#ovre>LenkeDåpen til eldste barnet,Emil,født 1890. Foreldre Torger Andreasen og Elen Berntine Iversdatter: LenkeVielsen til foreldrene.Viet 12 juni 1890: LenkeInga (egentlig Inga Amalie)på tellingen 1900 er datter av Torger og hans andre kone Ingeborg Olsdatter: Dåpen hennes i 1895: LenkeTorger og Ingeborg(Ingeboranna) Olsdatter giftet seg i 1894:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Hålåsæter

Ja, hjertelig takk til deg også, Ann-Mary. Der fikk jeg se to ekteskap. Beste hilsen Helge H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.