Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Helge Hålåsæter

[#79053] MR , Averøy 1900

Recommended Posts

Gjest Helge Hålåsæter

Fra FT 1900 Bremsnes ser jeg under Søfstad 76/2 Ingeborg Olsd. 1969. Jeg er nysgjerrig på hvor (hvilken gard) hun var fra ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Helge Hålåsæter

Det var svaret. Hjertelig takk til deg, Bjørg og andre som har deltatt. Hilsen Helge H.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ann-Mary Engum

Telling 1900: Ingeborg Olsdatter,gift med Torger Andreasen Søfstad . [url="http://www.digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=10&filnamn=f01554&gardpostnr=410&personpostnr=2675&merk=2675#ovre>LenkeDåpen til eldste barnet,Emil,født 1890. Foreldre Torger Andreasen og Elen Berntine Iversdatter: LenkeVielsen til foreldrene.Viet 12 juni 1890: LenkeInga (egentlig Inga Amalie)på tellingen 1900 er datter av Torger og hans andre kone Ingeborg Olsdatter: Dåpen hennes i 1895: LenkeTorger og Ingeborg(Ingeboranna) Olsdatter giftet seg i 1894:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Helge Hålåsæter

Ja, hjertelig takk til deg også, Ann-Mary. Der fikk jeg se to ekteskap. Beste hilsen Helge H.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.