Gå til innhold
Arkivverket

[#79060] Ole Olson Børsheim (1815) og son Ole Olson Børsheim (1842) til Amerika før 1852?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Eg har lest gjennom utvandringslistene frå Ulvik fram til 1852, men finn ikkje denne huslyden utvandra!Ole Olson Børsem (29) og Britha Ommundsdotter Kjerland (22) gifte seg i Ulvik 16.5.1844 ([url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=8314&idx_id=8314&uid=ny&idx_side=-155>Lenke)Sonen Ole Olson Børsem var fødd alt 20.8.1842 (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Johannessen

I vedlagt database over emigranter fra Hordaland og Sogn og Fjordane er det oppgitt at Ole Olsen Børsheim, f. 1815, emigrerte 23. mai 1849. Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Lars og Lars Ove for spennande innlegg. Eg har på ny leitt i kyrkjebøkene for utflytte frå Ulvik for 1849, men eg finn berre Magnus Olson Børsheim som utvandrar dette året. Kanskje har dei hatt tilgjenge til passasjerlister som syner utvandringi til Ole Olson (senior)? Men kva med sonen? Kva seier bygdeboki?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.