Gå til innhold
Arkivverket

[#79064] Trondenes kirkebøker


Gjest Erling Kristiansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Else B. Rustad

Når jeg søker på 'Trondenes' får jeg opp en liste på 34 protokoller.Nr. 9, 10 og 12 på listen er kirkebøker som dekker tidsrommet 1878-1890 og 1890-1898. Er det disse du leter etter?Mvh Else B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erling Kristiansen

De kom fram nå, men når jeg skrev inn meldingen så fikk jeg bare fram fra 1916 og utover (Fødselsregisteret og lysningsprotokoll) og de bøkene som var før der dukket ikke opp. Gikk ut av digitalarkivet og inn igjen, men de ble bare borte av en mystisk grunn, men det ser ut som at det virker greit nå bortsett fra når jeg velger Kirkeboktype på feks. Ministralbok, så vil ikke dette filteret filtrere ut så det står bare Ministralbøker igjen og hvis man velger listetype i tillegg så kommer det frem hos ikke-linkede kirkebøker. Vet ikke hvorfor, men dette har virket før.mvh Erling Kristiansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.