Gå til innhold
Arkivverket

[#79087] Kyrkje/sokn ME


Gjest Knut Bryn
 Del

Recommended Posts

Gjest Knut Bryn

I kirkebokadatabasen for Bergen har jeg funnet en dåp fra 1892 der det under 'Kyrkje/sokn' står ME. Hvilket sogn er det. Jeg skulle så gjerne ha sett i den scannede versjonen, men er i tvil om hvilken kirkebok jeg skal ta for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Menighetsprotokollene er verken filmet eller skannet, men protokollene fra begge metodistmenighetene i Bergen er avlevert til Statsarkivet i Bergen. Vi kan m.a.o. skaffe skannet kopi av de aktuelle sidene.Et problem med disse menighetsprotokollene er at de har informasjon helt opp til 1950-tallet, og derfor slett ikke kan legges ut i sin helhet.

bilete9579.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Bryn

Takk for hjelpen, Yngve. Det var dette jeg trengte. Dessverre ser det ut til at morens navn i post 3 er Dorthea og ikke Doretina slik det står i avskriften som ligger ute i Digitalarkivet (se innlegget mitt i Brukerforum Lenke ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.