Gå til innhold
Arkivverket

[#79105] Olaf Frithjof Olafsen ''frå Kløfta'' -var han eigentleg fødd i Christiania 1890?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Olaf Frithjof Olafsen ligg gravlagd på Østre gravlund i Oslo; gravstøtta syner:fødd 9.3.1890avliden 23.6.1955Attmed han ligg andre kona hans, Dagmar Olafsen:fødd 24.7.1891avlidi 20.1.1959Ein soneson har uttalt at bestefaren Olaf Frithjof kom frå Kløfta, men det er vel eit spørsmål om ikkje bestefaren høyrer til denne huslyden som i 1900 budde i Toftesgate 30 i Christiania:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Ole Olafsen hf g Skomagersvend 1862 GjerdrumPauline Olafsen hm g Hustru 1861 Grue SolørFrithjov Olafsen s ug Søn 1890 KristianiaMarie Olafsen d ug Datter 1892 KristianiaFredrik Olafsen s ug Søn 30.06.1899 Kristiania~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Er det nokon som veit kva kyrkjesokn Toftesgata høyrde til? Kan denne fødsli til Frithjof frå 1890 finnast?Er det elles mogeleg å identifisera Dagmar, kona hans?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Håklev

Kan være han som er døpt i Uranienborg,se nr 39 Kildeinformasjon: Oslo fylke, Uranienborg, Ministerialbok nr. 1 (1880-1895), Fødte og døpte 1890, side 175. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Solveig og Karin for nyttige innlegg! Då veit me altso at dette er rett person, og eg kan ikkje anna enn å trekka i tvil utsegni om at Frithjof skal vera oppvaksen på Kløfta i Ullensaker!?Eg er forresten òg interessert i å finna opphavet til dei to foreldri, Ole Olafsen og Pauline fødd Olsen. Kanskje vigsli deira kan finnast? Eg søkte i Uranienborg, men fann ikkje anna enn Fritjof Nansen si vigsle...!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Bjørg og Kirsti for flotte og nyttige opplysningar om opphavet til Olaf Frithjof Olafsen! Då er problemet etter kvart løyst. Eg har blatt igjennom konfirmantane i Ullensaker, men finn han ikkje der, so eg vil helst halda ein knapp på at han er ''Christiania-gut!''Elles er eg framleis på leioting etter båe ekteskapi til Olaf Frithjof Olafsen. Eg veit han i mange år budde i Maridalsveien 60 (eller 62), so truleg var det der han gifte seg* første gongen i 1914 eller 1915 (einaste son Rolf var fødd i Christiania 8.10.1915) med Elen Kirstine ''Ella'' Sjursdotter Walaker, fødd i Hafslo i Sogn 3.7.1893, og, etter ho døydde 1.9.1919,* andre gongen kring 1920-1922 med ei Dagmar, fødd 24.7.1891. Dei fekk fem born i lag.Men desse vigslene er vel ikkje so godt å finna?Nok ein gong ein stor takk for hjelpi med denne huslyden so langt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Anne for kjempeflott og nyttig innlegg! Då er denne vigsli på plass, og det kjem fram at brudgommen vart konfirmert i Paulus i Christiania!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Håklev

Ekteskap nr 2 Olav og Dagmar viet 25/9-1922 Kildeinformasjon: Oslo fylke, Grønland, Ministerialbok nr. 17 (1906-1934), Ekteviede 1922, side 253. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg er på ny imponert over kjempeflott innsats! Hjarteleg takk til Solveig for nyttige opplysningar som soleis løyser dette problemet 100%!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.