Gå til innhold
Arkivverket

[#79115] Dødsmelding Oslo 1936 - kan ein eller annan hjelpa meg på Riksarkivet?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Dødsfallsregisteret for Oslo syner at:Fru Lina Levernes døydde i Oslo 12.7.1936 - referanse 842 I (http://www.arkivverket.no/URN:sk_read/27247/43)Dei skanna dødsmeldingane sluttar på våren 1936!Er det ein eller annan som har høve til å leita opp denne dødsmeldingi for meg for å fortelja kven som er oppgåve som ervingar?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anita Bjørtuft

Hei! 14.7.1936 Aftenposten:Dødsannonse: Min kjære hustru, vår gode søster, svigerinne og tante,Lina Levernes, født Brattegjerde Døde den 12. ds Oslo 14.juli 1936 Ole Levernes Martha og Barbra Brattegjerde Johannes Brodwall Svigerinner, svogre, nieser og nevøer Bisettes i det gamle Krematoriet Onsd. 15 ds kl 12.00Var det dette du ønsket? Mvh Anita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anita Bjørtuft

Hei! 14.7.1936 Aftenposten:Dødsannonse: Min kjære hustru, vår gode søster, svigerinne og tante,Lina Levernes, født Brattegjerde Døde den 12. ds Oslo 14.juli 1936 Ole LevernesMartha og Barbra BrattegjerdeJohannes BrodwallSvigerinner, svogre, nieser og nevøer Bisettes i det gamle Krematoriet Onsd. 15 ds kl 12.00Var det dette du ønsket? Mvh Anita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anita Bjørtuft

Hei! 14.7.1936 Aftenposten:Dødsannonse: Min kjære hustru, vår gode søster, svigerinne og tante,Lina Levernes, født Brattegjerde Døde den 12. ds Oslo 14.juli 1936Ole LevernesMartha og Barbra BrattegjerdeJohannes BrodwallSvigerinner, svogre, nieser og nevøer Bisettes i det gamle Krematoriet Onsd. 15 ds kl 12.00Var det dette du ønsket? Mvh Anita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anita Bjørtuft

Hei! 14.7.1936 Aftenposten:Dødsannonse: Min kjære hustru, vår gode søster, svigerinne og tante,Lina Levernes, født BrattegjerdeDøde den 12. ds Oslo 14.juli 1936Ole LevernesMartha og Barbra BrattegjerdeJohannes BrodwallSvigerinner, svogre, nieser og nevøer Bisettes i det gamle Krematoriet Onsd. 15 ds kl 12.00Var det dette du ønsket? Mvh Anita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anita Bjørtuft

Ser i dødsanmeldelsen at hun er fru og 56 år gammel da hun døde. Aftenposten 25.aug 1936:Skiftesamlinger. Tirsdag 25. august. Kl. 10: Avded kjøbmann Erik Bjarne Blakstads særeiebo. . Kl_ 12: Avdod fru Lina Olsen Levernes' særeiebo. Kl. 13.30: Gftrdeierske, frøken Mathllde Ingebergs dodsbo. .Mvh Anita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Anita for flotte opplysningar! Jau, dette var akkurat det eg ønskte meg!No vert neste problem å identifisera Ole Levernes...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Hukkelberg

Finner Ole Sigvarth født på Levernæs i Rakkestad 16-9-1881. Kan det være noe?Kildeinformasjon: Østfold fylke, Rakkestad i Rakkestad, Ministerialbok nr. I 12 (1878-1893), Fødte og døpte 1881, side 34. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=5478&idx_id=5478&uid=ny&idx_side=-38>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Ann-Mary for spennande innlegg, som ogso gav meg både yrket og dødsdatoen til den ugifte søsteri Barbra!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg ser meldingi til Bjørg kom, medan eg var oppteken med hi. Hjarteleg takk til Bjørg!Dett er so absolutt ein god ''kandidat'' for Ole Levernes, men eg ser òg ein Ole Levernes, noko eldre, som i 1900 var gardbrukar på Ringsaker. Han var der gift med ei enkje, og det at Lina hadde særeige, kunne jo tyda på at det var fleire ekteskap inne i biletet...?Kan bygdeboki for Rakkestad ha relevante opplysningar?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anita Bjørtuft

Aftenposten: 1. sept. 1953: 70 år Idag: Fru Hilma Olsen Levernes, Solbakkvn 22, Hoyenliall21.1.1955: Imorgen: Eugen Levernes, ekspeditør, Ole Vigs gt. 17. Oslo23.6.1956: 75 Ar lfnorgen: Ole Levernes, Evald Ryghs gate ifi. Oslo14.6.1961: Anmeldte dødsfall i Oslo skifterett: Fhv. murer Ole Christian Levernes, f. 188113.3.1961 Bisettelser: Oatre Aker klrkejArd (Urvenl : Fm Hilma Serafla Levernes kl. 15Kremasjoner og begravelser onsdag 25. april.1962 : Ostre krematorium, Lille kapell: Fru Maren Levernes, kl. 12.15Anmeldte dode ved Oslo skifterett, Akeravdellngen 25.apr.1962: fru Maren Levernes, f. 1886tiaOfu 25.apr.1967 :Levernes, O. Rakkestad. 50 årDet var noe av det jeg fant i Aftenpostens arkiv. Det var endel mer av nyere dato. rkivet fungerer ganske bra og koster kr 99 for en måned hvis man har mye å lete etter. Da lønner det seg å se på hvert år enkeltvis. Da kommer det opp mye mere enn det oppgis ved 1. søk.Håper du kunne bruke noe av dette. Mvh Anita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Anita Bjørtuft

Hei igjen!Jeg har vært på ferie og lurer på om dette var nyttig for deg? Jeg leter gjerne mer detaljert hvis du ønsker det.Mvh Anita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Anita for kjempeflott innlegg frå juni!Eg har lete dette problemet liggja i von om at det kanskje skulle dukka opp meir avklarande opplysningar om Ole Levernes frå Austfold, men eg er vel etter kvart komen til den konklusjonen at Ole Christian Levernes (1881-1961) er mannen eg ser etter, og som var gift med Lina Brattegjerde frå Sogn. Det einaste kan vera spørsmål om han gifte seg att etter at Lina døydde...?Elles hadde det sjølvsagt vore kjekt om vigsli til Ole og Lina hadde dukka opp for eit endeleg prov...?Eller kanskje finst dei nemnde i ein av dei kommunale folketeljingane for Christiania/Oslo?Nok ein gong ein stor takk for hjelpi, Anita!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.