Gå til innhold
Arkivverket

[#79117] Torbjørn Sigurd Jacobsen og Anne Margrethe Jervell Brøgger - vigde Ullern 1937?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Ein son av dette paret påstår at foreldri gifte seg i Ullern kyrkje i eller kring 1937:Torbjørn Sigurd Jacobsen (1912-1967) og Anne Margrethe Jervell Brøgger (1915-1975).Eg har søkt i lysingsprotokollen for Ullern, men kan ikkje finna dei! Kanskje andre auge ser noko som mine ikkje gjer?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Lars E. Øyane

Sidan eg ikkje kan sjå at nokon har kommentert dette spørsmålet, freister eg på ny. Kva kan vera eit goft alternativ dersom Ullern er feil?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Knut og Steinar for nye innlegg! Du Steinar har løyst problemet, og eg er svært takksam for det!Eg saknar òg dato for andre vigsli til Anne Margrethe Brøgger. Ho vart nemlig skild frå Torbjørn og gifte seg att i Oslo i 1947 med Johann Rasmus Fredrikson Brandt, fødd 1905. Eg veit ikkje kvar i Oslo, men vil gissa på borgarleg... Men dette vert vel vanskeleg å finna...?Knut: Foreldri til Nils Christian Brøgger, som eg har notert, var byfut Christian Fredrik Nilsson Brøgger i Ålesund, opphavleg frå Kristiansand, og kona Agnetha Wilhelmine Trulsdotter frå Bruland i Førde.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Iver Mosvold

Knut (3). Presten Niels Christian Brøgger (1843 – 1932) er sønn av Christian Frederik Brøgger og Agnete Wilhelhelmine Bruland. Døpt i Christiania Domkirke 23.juli 1843. (Nr.240 [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=654&idx_id=654&uid=ny&idx_side=-215>Lenke ) .Foreldrene inngikk ekteskap i Songdal 4.des. 1842 (Nr.24 Lenke ).Foreldrene her i 1865 Lenke mens sønnen på samme tidspunkt er student i Christiania

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest knut fasting

Takk, takk.Lars: vet du noe mer om Johan Rasmus Brandt ? 2 av mine egne tipper har samme navn, så det må være en forbindelse her.; o} knut f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Iver og Knut for nye innlegg!Alt eg veit om Johann Rasmus Fredrikson Brabndt, er at han var fødd i Christiania 2.4.1905, og han døydde i Oslo 28.9.1974. Han dreiv forretning innan kontorutstyr og budde i Oslo levetidi ut.Om du, Knut, greier finna vigsli frå 1947, ville eg verta svært so begeistra!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Nyløkken

Nå er jo ikke du i norge for tida, men et tips er å få tak i Norsk Lysningsblad fra perioden. De finnes mikrofilmet på bl.a Nasjonalbiblioteket. Kan kanskje fjernlånes (??)Alle vigsler også (eller kanskje bare) borgelige ble kunngjort der. Det blir litt leiting hvis du ikke har noen mer eksakt dato, men er verdt forsøket. Det har i hvertfall hjulpet meg i å finne borgerlige vigsler bakover i tid.Lykke til!/S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei Lars :-) Eg treng hjelp til å hjelpa ein amerikanar med røter frå Luster. Kan godt laga eit tema på det, men tenkte det var betre sjanse for at du såg det dersom eg skreiv det her.Så lagar eg heller temaet etterpå :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Steinar og Mariann for nye innlegg.Dette med Norsk Lysingsblad har eg delvis sjekka ut før; det er vanskeleg med tilgang til det herifrå, men eg får sjå neste gong eg reiser til Oslo...Til Mariann, garden Nes i Luster er omskriven i band III, medan garden Nes i Hafslo er i band VIII. Det er mykje truleg at du finn svaret for amerikanaren der. Men om det gjeld ein huslyd som eg har få eller ingen opplysningar om frå Amerika, kan det vera interessant for meg å følgja opp ''over there''...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Berit Knudsen

Rikstelefonkatalogen Oslo og Omland 1942: Johann R. Brandt. A/S, Engrosforr. Kongensgt. 9, bolig Havsfjordgt.(Hafrsfjordgt.) 29, oppg.A, sommerbolig Nesøya.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.