Gå til innhold
Arkivverket

[#79132] Etterlekten til: Torjus Alvsen Eskeland f. 1695, d. 1775. Gjerstad i Aust-Agder


Gjest Anne Margrete Gilhuus
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne Margrete Gilhuus

Er det noen flere her inne som søker i etterslektene til Torjus Alvsen Eskeland f. 1695, d. 1775, og hans kone Marte Evensdtr. De giftet seg 7 juli 1726, i Gjerstad i Aust-Agder. De fikk barna , som jeg har klart å finne frem til: Ingeborg , Even og Alv, sistnevnte er min 'forfar'.Og Knud Knudsen Trydal. f. 1702, i Gjerstad og hans kone Siri Tostelsdtr. Sistnevnte par fikk kun en datter jeg har funnet: Kiersten Knudstr. Trydal. F. 1742, d. 1783. Hun er min 'formor'.Både Alv og Kiersten er 'forfedre' til min oldefar Ole Olsen Guthu, Sande i Vestfold.Visst noen her inne kan hjelpe meg med etterslekten til disse, så deler jeg så gjerne det jeg har med du/dere.Jeg kan kontaktes via e-post adr. anngees@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.