Gå til innhold
Arkivverket

[#79153] Slektsprogrammet Familie Tree Maker


Gjest Per Sørdal
 Del

Recommended Posts

Gjest Per Sørdal

Min nye PC 'Acer' vil ikke godta Eksporter Familievisning til Acrobat(PDF) Har noen som har samme program en løsning. Takker for hjelp. mvh Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Uten at jeg har dette programmet, så kan du ordne dette ved å installere en gratis PDF skriver som legger seg i skrivermappen. Når du da vil ha en PDF utskrift av en rapport, så velger du utskrift og f.eks 'CutePDF writer' som er en av mange gratisprogrammer. Da vil du få en PDF rapport. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Sørdal

Hei Johan. Tusen takk. Jeg skal prøve det. Jeg bruker det når jeg skal sende utdrag fra slektsprogrammet som vedlegg på e-mail. Mvh Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjetil Sigvart Eidskard

Hei - vi er tre mann her i distriktet som har vore edsvorne FTW brukere - hver av oss har mellom 60 og 70000 innlagt. Men 2 av oss har holdt oss til versjonen som kom 2006 pga der er norsk spåkfil i tillegg. Men nå er det bare jeg som kjører ftw da to andre har fått windows7 -mens jeg ønsker å beholde xp så lenge som mulig. Legacy har overtatt for de andre - det likner ganske mye på ftw. De fleste programmer har sine spesielle funksjoner - derfor blir det til at en kjører gjerne flere - da må en selvsagt overføre via gedcom med jevne mellomrom. Bomma eg litt på temaet her ? - da ber jeg om unnskyldning -*** mvh kse ***(Undertegnede har bestandig vært på den radikale siden i livet - men når det gjelder data - må jeg nok betegnes som erkekonservativ.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjetil Sigvart Eidskard

Hei - vi er tre mann her i distriktet som har vore edsvorne FTW brukere - hver av oss har mellom 60 og 70000 innlagt. Men 2 av oss har holdt oss til versjonen som kom 2006 pga der er norsk spåkfil i tillegg. Men nå er det bare jeg som kjører ftw da to andre har fått windows7 -mens jeg ønsker å beholde xp så lenge som mulig. Legacy har overtatt for de andre - det likner ganske mye på ftw. De fleste programmer har sine spesielle funksjoner - derfor blir det til at en kjører gjerne flere - da må en selvsagt overføre via gedcom med jevne mellomrom. Bomma eg litt på temaet her ? - da ber jeg om unnskyldning -*** mvh kse ***(Undertegnede har bestandig vært på den radikale siden i livet - men når det gjelder data - må jeg nok betegnes som erkekonservativ.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Sørdal

Hei Kjetil Jeg har Windows 7 i min nye PC og det var da jeg vikk problemet med Eksporter Familievisning til Acrobat(PDF) Jeg skal nå prøve Johan`s forslag. Men takk alikevell. mvh. Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.