Gå til innhold
Arkivverket

[#79171] Josephine Severson, fødd Nordfjord 14.4.1877 - utvandra 1898-1900 - kven var ho?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Josephine Severson skal ifølgje dødsattesten frå Clearwater Co., MN frå 1943 vera fødd i NOREG 14.4.1877. Foreldri er ukjende, men nekrologen hennar seier at ho var fødd i NORDFJORD. Ved dødsfallet let ho etter seg ei søster i Noreg og ein bror i Seattle, WA, men ingen namn er nemnde.Ho skal ha utvandra i 1900, men KAN vera reist i 1898 eller 1899. Ho gifte seg i Crookston, MN hausten 1900!Søkemotoren min på Digitalarkivet har ikkje virka på fleire dagar, so eg får ikkje sjekka denne utvandringi...Er det mogeleg å identifisera opphavet hennar Josephine i Noreg? ''Norsk'' namn? Foreldri? Fødestad?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Foreldra giftar seg 2. jan. 1870 (nr. 1) Han er då enkemann Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Selje, Ministerialbok nr. A 11 (1858-1870), Ekteviede 1870, side 224. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=8410&idx_id=8410&uid=ny&idx_side=-224>Lenke Permanent bildelenke: LenkeHer er vel faren i hans første ekteskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Egil og Grethe for spennande og nyttige innlegg. Dette er nok rett Josephine, og spørsmålet mitt er soleis løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.