Gå til innhold
Arkivverket

[#79182] Dødsfall Årstad (Bergen) 1940


Gjest Gry Onarheim Dahlmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Gry Onarheim Dahlmo

Hei!Ståe det noe i dødsmeldingen om fødested og pikenavn på Ingeborg? Vi mener hun het Herstad da hun giftet seg.Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Bergesen

Hei Der er født en Ingeborg Herstad i Korskirken 26/9-1906,døbt 4/11-1906 med foreldre Ananias Andersen Herstad og Louise Petronelle Pedersen, i 1912 bor de i Nordre Stenkjeldersmug 6a og Ananias er født 4/2-1868 i Dale i Holmedal og Lovise er født 14/10-1873 i Skudensnes Havn, Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gry Onarheim Dahlmo

Hjertelig takk, Rune!Det står Bergen som fødested i linken men jeg må ha oversett denne dåpsinnførselen da jeg kikket gjennom alle kirkebøkene i Bergen for 1906. Heter enkemannen Erling er vi på rett spor, men får avvente svar fra SB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Bergesen

Hei, Jeg ser at en Erling Loren Malvin Gabrielsen gifter seg Borgerlig i Bergen 6/12-1941 med Gunvor Fenstad. Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gry Onarheim Dahlmo

Det stemmer det, Rune. Dette paret er avgått med døden så helt ok med denne info her. Takk igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.