Gå til innhold
Arkivverket

[#79244] SF - Innvik / Stryn - Botolv, Jon og Jens Tistam - kven er kven?


Gjest Aase R Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Aase R Sæther

I fyrste halvdel av 1700-talet er der to menn på garden Tistam (Tisthammar) i Utvik som heiter Botolv Jonson. Skifte etter Martinus Jørgenson Hilde i 1713 viser at dottera hans, Agnete, var gift med ein av dei.Skiftet etter Lisbet Larsdtr Tistam (fødd Devik) viser at ho etterlet seg enkjemannen Botolv Jonson og 8 namngjevne born.Desse borna vil eg kome tilbake til, men eg vil fyrst spørje om det er nokon her som har arbeidd med desse familiane og kan dele kunnskapen sin med meg. Er det t.d. 100% sikkert at det er 2 menn, og ikkje den same som har 2 koner? (Ei av døtrene til Lisbet heiter Agnete).Seinare finn ein truleg 2 Jon B og 2 Jens B, så sjansen er stor for at det verkeleg er 2 ulike Botolv, men -Bygdeboka har eg lese, men lit ikkje heilt på det som står der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.