Gå til innhold
Arkivverket

[#79246] Amandus Johan Hansen (1882-1973) - frå Bergen til Brooklyn, NY - gift Evjenth?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Amandus Johan Hansen, fødd i Sogndal 28.9.1882, son av bakarsvein Jens Hansen (Setenes) og kona Ragnhild Ingebrigtsdotter (Hillestad), voks opp i Bergen, men skal ha utvandra til Amerika kring 1904-1905 (eg finn han ikkje i utvandrarlista frå Bergen!).Amandus J. Hansen gifte seg første gongen i Kings Co., NY 6.1.1909 med Agusta Levjenth.FT1910 for Brooklyn, Kings Co., NY syner denne huslyden:~~~~~~~~~~HANSEN, Amandus 30 Nor Nor Nor m1st driver iron foundry emigrated 1904HANSEN, Augusta 39 Swe Swe Swe m2nd wife emigrated 1890EVJINTH, Alfrieda 7 Nor Nor Swe stepdaughter emigrated 1903~~~~~~~~~~Ved soldatregistreingi til 1ste verskrigen i 1918 budde Amandus framleis i Brooklyn, NY, men då var kona ei Ingeborg. Eg finn dei ikkje i 1920, men av 1930-teljingi går det fram at dei må ha gift seg kring 1917, og Ingeborg var fødd i Noreg kring 1890-1891, utvandra 1913. Her står det om Amandus at han utvandra i 1905. Dei hadde fire born i 1930.Elles ser me at Amandus Hansen døydde i oktober 1973, framleis busett i Brooklun, Kings Co., NY.Eg det mogeleg å identifisera Amandus Hansen og utvandringi hans? Eg har leitt, men finn ikkje noko som manglar!Elles er namnet Evjenth svært so uvanleg, so kanskje det lett kan lata seg gjera finna litt meir opplysningar om denne første mannen hennar Augusta?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Augusta Evjenth er gift 33 år og 4 måneder gammel svenske som reiser fra Kristiansand 20 nov 1903 med S/S United States til New York med ankomst 1 des 1903.Hun reiser med sin 10 måneder gamle datter Alfrida som også sies å være svensk. De reiser fra Kristiansand, men har bodd i Bergen.Augusta har tidligere vært i USA, nærmere bestemt Chicago, i årene 1890-1902.Augusta skal til sin mann i Philadelphia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Augusta er født Kockum og er gift med styrmann Alfred Evjenth når datteren Alfrida døpes i Bergen 19. januar 1903:Kildeinformasjon: Bergen fylke, Domkirken, Ministerialbok nr. B 7 (1888-1903), Fødte og døpte 1903, side 282. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Jon for spennande og nyttige innlegg!Augusta var tydeleg svensk, men Alfred Evjenth var nordlending! Her er han i 1900, mellombels fråverande på eit skip i Nicaragua: LenkeKvar kan dei ha gift seg?Let det seg gjera å identifisera den andre kona til Amandus, Ingeborg?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kurt Østbye

Her er familien i census for 19201920 United States Federal CensusName: Ingerborg Hansen Home in 1920: Brooklyn Assembly District 21, Kings, New York Age: 28 Estimated birth year: abt 1892 Birthplace: Norway Relation to Head of House: WifeSpouse's name: AmandesFather's Birth Place: Norway Mother's Birth Place: Norway Marital Status: MarriedRace: White Sex: FemaleYear of Immigration: 1902 Able to read: Yes Able to Write: NoHousehold Members: Name Age Amandes Hansen 35 Ingerborg Hansen 28 Amandes Hansen 2 [2 4/12] Eleine Hansen 0 [6/12] Martin Meale 39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Kurt for spennande innlegg. Det var godt å få 1920-teljingi på plass for denne huslyden, men me sit framleis med eitt problem:Kven var Ingeborg?Eg finn i grunnen berre ein god kandidat i Brooklyn:Ingeborg Hansen, fødd 11.2.1891, døydde i Brooklyn ?.11.1978DERSOM Ingeborg er fødd i Bergen, finst det igjen berre eitt alternativ:Ingeborg Sigvarda, fødd i Domkyrkja 11.2.1891 av foreldri skomakarsvein Ole Johannessen og kona Ingeborg Olsdotter. Kan det vera ho??So sanneleg: Lenke. Det må da vera ho som her utvandra i 1913 til Brooklyn!?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kurt Østbye

Da er det vel henne som ankommer New York her ? Hun er fra Bergen, men reiste via Kristiansand.New York Passenger Lists, 1820-1957Name: Ingeborg JohannessenArrival Date: 30 Apr 1913 Birth Year: abt 1891Birth Location: NorwayBirth Location Other: begenAge: 22Gender: Female Ethnicity/Race­/Nationality: NorwegianPort of Departure: Christianssand, Norway Port of Arrival: New York, New YorkShip Name: Oscar II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kurt Østbye

I originaldokumentet ser jeg hun oppgir sin far som nærmeste slektning:Ole Johannssen, Bødtkergaten 8, Bergen.Hennes reisemål var New York.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kurt Østbye

Oscar II tilhørte Scandinavian America Line og samlet tydeligvis opp passasjerer langs kysten før den gikk fra Kristiania til New York. Ingeborg avreise var den 18. april 1913 fra Krstiania.Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Kurt for nye spennande innlegg om Ingeborg Johannessen.Eg har oppdaga eldste son hennar i trygderegisteret i USA:Amandus Hansen, fødd 5.11.1917, døydde 24.2.1999 - då busett i Staten Island, Richmond Co., NY.Men dette hjelper oss vel heller ikkje vidare...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kurt Østbye

Her er hans bostedsadresser i 1993 og i 1996:U.S. Public Records Index, Volume 1Name: Amandus Hansen Birth Date: 5 Nov 1917 Address: 21 Eden CT, Staten Island, NY, 10307-1220 (1996) [7119 Shore Rd # 3k3k, Brooklyn, NY, 11209-1860 (1993)]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.