Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Mariann Stokken

[#79250] Opplysningar om far, gjennom betalt bidrag. Kvar må me henvenda oss?

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Er det nokon som veit kvar me må henvenda oss for å få vita meir om faren til ei som vart fødd i 1949?Ho seier ho trur at mora fekk bidrag for ho, mora ville aldri snakka om faren, så det einaste ho veit er namnet hans og f.datoen(den fekk ho frå krk.kontoret idag).Vonar nokon kan hjelpa meg med å finna ut av dette!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Arnfrid Mæland

Hei Mariann,Kommunalt arkiv der mor og / eller far bodde.Mvh Arnfrid

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mariann Stokken

OK, tusen takk Arnfrid!Dette er spennande :-))Håpar eg klarar å finna ut av dette!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Erlend Eriksen Mæhlum

Jeg tror du burde se på bidragsjournaler i arkivet etter lensmannen der far eller mor bodde. Og/eller så ligger det under fylketsmannens arkiv. Se eksempel her: http://www.arkivsenteret.no/site/?q=node/76Hvilket fylke/sted gjelder det du leter etter?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mariann Stokken

Hei, tusen takk til deg også!Mor budde i Nordland fylke, far _var_ iallfall der ei tid....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mariann Stokken

Har fått vite at bidragsprotokollane er overført til Statsarkivet, iallfall dei som er så gamle som dei eg skal ha(1949).Dei yngre er sannsynlegvis å finna hjå NAV, avdi dei overtok for Politiet for ca.10 år sidan.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.