Gå til innhold
Arkivverket

[#79253] Hva skjedde med Andreas Bergesen f. 1859 i Salhus, død før 1938 i USA


Gjest Kenneth Bratland
 Del

Recommended Posts

Gjest Kenneth Bratland

Andreas Bergesen f. 30. juni 1859 i Salhus i Hamre (idag Åsane) av foreldre Berge Rasmussen og Marta Knutsdtr. Ved skiftet etter mora Marta i 1916 er ikke Andreas nevnt blant arvingene, men da hans søster Johanna døde i 1938 får vi vite at Andreas var død, men at han hadde etterlatt seg sønnen Walter Bergesen i USA.Noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvem Andreas sin ektefelle var og hvor de bodde og døde i USAMvh.Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Kenneth Bratland

Løfter opp igjen dette temaet for å se om noen kan hjelpe meg med problemet.Mvh.Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei :-) Kan ikkje hjelpa deg med denne saka, men undrast på om du har vore borti denne familien?Lenke storén&nr=1&antinnlegg=31&startnr=&antall=&spraak=n#ankerDersom du les denne debatten vil du sjå at det er folk frå Hamre og området :-)Eg lurar på om du har leita etter vigsla til Andrea/Andrine, eller er det berre mora som er interessann for deg sidan ho var frå området?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Bratland

Jeg klarte heller ikke å finne vielsen. Har dessverre ikke mer informasjon om familien.Mvh.Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.