Gå til innhold
Arkivverket

[#79265] Halfdan Johansen og Anna Josefine Andersen 11061897


Gjest Jarle Schau
 Del

Recommended Posts

Gjest Jarle Schau

Anna Josefine er født og konfirmert på Kampen i Oslo. Halfdan kan være født 28071893 enten på Gjøvik eller Lillestrøm. De bodde hele sitt liv på Gjøvik, men jeg finner intet om Halfdan eller om deres giftemål, barn eller hvor de ligger gravlagt. Angivelig skal de være døde rundt 1950-1960.Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

I 1942 bor Halvdan Johansen og kona Anna Josefine i Hunnsveien 3 : HALFDAN JOHANSEN HUNNSVEIEN 3 MEKANIKERANNA JOSEFINE JOHANSEN HUNNSVEIEN 3 HUSMOR Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jarle Schau

Supert! Da er det bekreftet at de bodde i Gjøvik. Har dere noen formening om hvilke kirkebøker som blir riktig å lete i for barn og ekteskap hvilken kirkegård disse utifra adresse blir å finne gravlagt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jarle Schau

Har nettopp fått bekreftet av begge ligger gravlagt på Gjøvik gravlund. Henholdsvis gravlagt i 1970 og 1973. Skulle gjerne hatt datoer, men DIS har ikke noe register over dette sognet.Noen som vet om det finnes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Hukkelberg

Tror kanskje den jeg har funnet, er feil. Han bruker etternavnet Fallet ved konfirmasjon,og det er vel han som ligger begravet i Skedsmo. Men da må du leite videre. Er du sikker på fødslsdato?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jarle Schau

Hei dere!Takk for god hjelp, men jeg er redd Fallet er feil. Rett person skal visst ha mellomnavn Mauritz iflg. Gjøvik kirkekontor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.