Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Lars E. Øyane

[#79293] Dødsmelding Bergen 1947 (Jacobsen)

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Oscar Johan Jacobsen døydde i Bergen 28.10.1947 (pag. 440).Eg leiter etter ein med dette namnet som var fødd i Alversund 14.2.1888 og som var gift med Olga.Om dette er rett mann, er eg interessert i:* Yrkestitel ved dødsfallet?* Oversikt over ervingane hans?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Yngve Nedrebø

Han var gift med Ragna, og etterlot seg barn fra to ekteskap. Datteren Else Dahl i Oslo var fra hans første ekteskap, mens han med enken hadde to sønner og en datter, den yngste av disse barna født i 1929.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Yngve Nedrebø

Oscar Johan Jacobsen var handelsreisende, og giftet seg andre gang hos byfogden i Bergen 4. november 1918 med Ragna Walde, født i Bergen 20. juni 1898, konfirmert i Nykirken 7. september 1913. Hans første ekteskap var oppløst ved Bergen byretts dom 10. september 1918.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Yngve for kjempeflotte opplysningar!Er det mogeleg ut i frå desse opplysningane å finna ein FØDSELSDATO på dotteri Else? Ho må vera fødd i Bergen kring 1912/1913. Huslyden budde 1912 i Vestre Jernbanegate 5 i Bergen, kva no enn kyrkjesokni kan ha vore...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Yngve Nedrebø

Hun var født 15. november 1915 i Bergen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Yngve for fødselsdatoen til Else. No får me sjå kva me kan finna i Oslo...!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.