Gå til innhold
Arkivverket

[#79298] Karl Johansen f.13.12.1906 i Svalerødkilen, Halden (Østf)finn han ikkje!


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Er det nokon som klarar å finna dåpen til denne Karl?Eg har leita, men er ikkje heilt sikker på om eg har leita rett stad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Opplysninga om kvar han vart f. stod i gravprotokollen då han døydde i 1972, men det kan jo vera at foreldra har flytta dit etter han vart døpt.itte vet je ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Det gjele ikkje, men det gjeld ;-)Her er Hulda i 1900:LenkeNesten heilt sikker på at dette er rette folket, særleg med tanke på at eg ikkje finn dåpen til Karl. Men treng finna dåpen til Karl før eg _veit_.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Jaja, prøver igjen :-) nokon som klarar å finna denne Karl Johansen som skal ha blitt fødd i Svalerødkilen, Halden 13.12.1906? Eg finn eit par som giftar seg i februar 1906 (3), far til brudgomen heitte Karl Severin Johansen, dei er baptistar, og sidan eg ikkje er god til å finna dåpen til dette barnet, lurar eg på om det kan vera avdi familien er baptistar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Hei, Mariann.Nei, dette var ikke lett. Jeg har tittet etter ham, men finner ham ikke. Kanskje baptistmenigheten har register over (voksen)-døpte? Kanskje man måtte ha nådd myndighetsalderen før en ble døpt? I så fall må en lete i registre fra og med 1927 i Karls tilfelle. Du kan kanskje ta en telefon til menigheten?Fra Opplysningen 1881: Halden Baptistmenighet Ole Dahls gate 1, 1776 Halden 69 18 23 71Enningdal Baptistmenighet 1765 Halden 69 19 76 20Tistedal Baptistmenighet Aremarkveien 6, 1792 Tistedal 69 19 02 25Det eneste jeg fant om denne familien var fødselsregistreringen av Hulda: Kildeinformasjon: Østfold fylke, Halden, Klokkerbok nr. 6 (1869-1884), Fødte og døpte kvinner 1883, side 272. Permanent sidelenke: Lenke (nr. 63) Du har vel denne fra før av.Skulle gjerne ha hjulpet deg, men vet ikke riktig hvordan. :-)Vennlig hilsen Anne-Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Tusen takk for svar :-)) Nei, dette var ikkje enkelt, men eg finn litt og litt :-) Eg har vore i kontakt med Baptistmenigh. i Halden, det er ikkje folk på kontoret før tirsdag, så eg ringjer dei då.Er jo ikkje _heilt_ sikker på at han var son til Johan Albert og Hulda, men 95% :-))Eg har fått tak i dødsannonsa, men der var det lite å henta.Det er teke med to namn i annonsa, Borghild (han var ugift iflg. folkeregisteret), og ei Emma Fredriksen.Frå krk.kontoret i Halden har eg fått opplyst at ei Borghild Knutsen er begravd saman med han, ho døydde i 1994.Dei 'evt.' foreldra til Karl (Johan Albert og Hulda) har eg funne dåpane til, men takk iallfall :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Det skal ikkje alltid vera like lett å finna opplysningar :-/Eg har vore i kontakt med: 1)skifteretten (for å finna mogelege opplysningar om Karl) = intet å skifte, heller ingen dødsmelding(skulle tru det vart gjort i 1972!!)2)Krk.kontoret, i papira der står det berre bs. Svalerødkilen.3)Han var sambuar med ei som heitte Borghild Marianne, ho døydde mange år etterpå, har vore i kontakt med ein nevø, men ingen i familien hennar har kjennskap til han! Ho testamenterte alt ho (og Karl) eigde til ein eller annan organisasjon.4)Har vore i kontakt med ein hyggeleg pastor i Baptismenigheten i Halden, han kunne ikkje finna noko i sine bøker. Henviste meg til Tistedal Baptismenighet, der er det ferie, ingen å treffa (iallfall ikkje som har tilgong til krk.bøkene) før i midten på august.5)Har leita gjennom _alle_ krk.bøkene for Østfold etter 13.12.06, ein som _kan_ vera aktuell, men lite sannsynleg, f.31.12.06, kan det vera at det er feilskrive ein stad? Slik at 13 har blitt 31 eller motsatt?Ventar på svar frå Statsarkivet i Trondheim ang. evt. bidragssak, vonar at der er noko å finna!! Hadde vore typisk at dei ikkje fant noko, men bidrag betalte han, for ho som er dottera hugsar at ho har høyrt snakk om /sett eit brev med Skjeberg kommune på. Han budde der før han vart sambuar med Borghild Marianne, det har eg funne ut.Men skal no ikkje ta sorgene på forskot, håpar det kjem svar frå Statsarkivet snart :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Hei, Mariann.Litt av en jobb du har hatt! Jeg unner deg virkelig å finne ut av dette!Hvor fant du den som var f. 31. istedet for 13.? Med samme navn? Det er klart en tenker seg muligheten for feilskrift, da!Mvh Anne-Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hehe, ja det vart litt meir enn eg hadde tenkt i byrjinga!F.datoen hans stod i krk.boka ved dåpen til dottera hans, som aldri lærde far sin å kjenna.Og når eg fekk vita (via Folkeregisteret) at han døydde i Halden, så trudde eg at no var snøret i bånn, men so enkelt skal det slettes ikkje vera :-)Men har fortsatt eit stort håp om at bidragsprotokollen har ein eller annan utfyllande opplysning!Her er den som eg fann, som eg trur er feil, men kan aldri veta:Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Spennende å se hvordan det går, da, etter at du har fått svar. :-) Og viktig - for henne du leter for, ikke minst.Mvh Anne-Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Ja, eg skal nok informera dykk :-))Og dottera, ho vart sååå glad då ho fekk vita kvar han var begravd, så at dette er viktig, det er det ingen tvil om!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Mariann Stokken

Makalaust!! Dei fant ingen bidragsprotokoll på Statsarkivet i Trondheim.Eg har dårleg magefølelse for at Baptistpastoren i Tistedal finn noko og, sidan dei ikkje hadde barnedåp (dersom foreldra _var_ baptistar, noko eg fortsatt ikkje veit), så vart heller ikkje barnet registrert der.Det må no finnast ein eller annan stad barna vart registrert likevel?Er det nokon som har ein idè om kva eg kan gjera for å finna meir opplysningar om denne mannen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

YES!! Fant han!!Han vart ikkje døypt før han 30.05.09!! Eg leita til barnet var over to år, men ikkje til han var 2,5. Hadde eg leita _litt_ lenger fram, så hadde eg funne han forlengst!Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Hei, Mariann.Det var da flott! :-) Bra du fikk belønning for iherdigheten! Jamen ikke lett å tenke seg at det går SÅ lang tid mellom fødsel og dåp.Du får ha lykke til videre i jakten på Lauritsdøtre og (antakelige) svenske stenhuggere, da.. for du gir deg vel ikke?(Jeg tittet litt etter faren i ID - kan det være denne? Ikke født i 1878, men..) Lenke Vennlig hilsen Anne-Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei igjen :-) Nei, trudde ikkje at eg skulle gje meg, men no nermar det seg :-/Fyrst så leita eg (ein time eller to igår kveld og idag tidleg) etter foreldra f. det året som presten har notert, men fann ingen god match på Anna Maria. Så fann eg at konfirmerte frå Halden er digitalisert, så eg søkte der.Full klaff på Anna Maria Lauritzdtr f. 1877!, så eg trur prestemannen har blanda litt :-)Så tok eg til med Johan Fridtjof, der finn eg 3 _tre!_ JF Andersen i Idd, og alle f. i 1886-87, så eg kjenner frustrasjonen tek meg!!Dotter til Karl er jo kjempeglad for å få opplysningar om faren, så eg trur ikkje at ho forventar seg noko meir, men eg blir jo så innmari frustrert av å ikkje finna ut av det!!Likevel: eg trur kanskje eg kastar inn handkledet....men dersom du eller nokon andre har ein måte å finna ut av dette på, så tek eg gjerne imot råd :-))Har forresten sendt e-post til Statsarkivet i Oslo og bedt om oppslag i Fattigprotokollen, så der vonar eg at svaret kanskje fins :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Presten hadde jo skrive mora sitt namn fyrst, deretter farsnamnet. Så då var det kanskje naturleg for han å skriva f.året på mor fyrst og....men det står jo øvst på sida fars f.år mors f.år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Nei, jeg tenkte dette ikke ville bli lett, da jeg uten hell søkte på begge. Jeg tenkte også at fødselsårene kunne være byttet om og at Anna Maria kunne være født i 1877, siden det virket så vanskelig å finne henne.Om en ikke finner bekreftelse på noen av funnene, er det jo like greit å gi seg, det kan jeg forstå. Ingen kan si at du ikke forsøkte i alle fall! :-)(Om jeg snubler over noe, skal jeg legge det inn, da.. Tråden ligger i KORGA mi.)Mvh Anne-Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Nei, eg kjenner at eg stoppar der, iallfall inntil vidare, får sjå kva Statsarkivet har å sei om saka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Mariann Stokken

Det gjeld å prøva ulike vegar til målet :-)Vert meir og meir sikker på at presten har bytta om på årstala til foreldra til Karl og at den Anna Maria eg fann f.1877 er mor til Karl:Fann dette idag: LenkeSofie (Hagstrøm) gifta seg i mars 1879 med Alfred Janson, dei får Karl Johan i desember same året, då står det at det er faren sitt fyrste barn, men at mora har eit frå før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.