Gå til innhold
Arkivverket

[#79317] Feil i skannede tinglysningsdokument


Gjest Marit Nyhus
 Del

Recommended Posts

Gjest Marit Nyhus

Får opp denne meldinga Error tl_0124: Querying registers! MySQL error: Got error 28 from storage engine i dag.Noe feil??Mvh Marit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Hunskaar

Det er ingen generelle feil å se, i alle fall. Så det er vanskelig å vurdere spørsmålet uten å vite hvordan du søkte eller hva du søkte i da du fikk feilmeldinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marit Nyhus

Hei Skal søke etter eiendom i Løten i Hedmark. Etter at jeg har trykket for Løten og trykket på utfør-knappen kommer denne feilmeldingen opp.Marit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Hunskaar

Jeg ser at dette ikke fungerer. Det er mulig det kan ha noe å gjøre med den pågående kopieringa til nye webservere, men det blir bare gjetning fra min side. Jeg skal se til at de som står bak brukergrensesnittet blir oppmerksomme på saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Hunskaar

Vår IT-avdeling er klar over saken, men den kan ikke rettes før pågående filkopierienger/flyttinger på webserverne er ferdige. Her må man i stor grad ta tida til hjelp, og etter det jeg forstår, er det først i neste uke vi kan forvente at eiendomsinngangen fungerer igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bent Vangli

Jeg fant en vei rundt som fikk det opp igjen. Men på grunn av at alle filkopieringer osv. ikke er på plass ennå, vil en kunne oppleve å få beskjed om at bildet ikke finnes. Men det er vel antagelig bedre enn den feilmeldingen en fikk ;-)Mvh Bent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Bent Vangli

Nå er det lagt ut nye data og det vil igjen bli ukentlige oppdateringer av skannet materiale hver helg. Tusen takk for tålmodigheten den siste måneden.Mvh Bent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.