Gå til innhold
Arkivverket

[#79336] Margrethe Paulsen, f. i Drammen 2.5.1908. Hvor ble hun av etter 1923?


Gjest Kjell Hamberg
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjell Hamberg

Hei! Kan noen hjelpe med opplysninger om Margrethe Paulsen, født i Drammen (Bragernes) 2.5.1908 og konfirmert der 13.5.1923.Foreldrene het Thorbjørn Ingolf Paulsen og Christiane Andersdatter. De bodde på Bragernes og er også begravet der. Datteren Margrethe hadde to søsken som også vokste opp, hhv. Ingeborg Christine og Thorleif. De mener jeg at jeg har funnet ut av selv om de flyttet ut, men Margrethe har jeg ikke noe om etter konfirmasjonen i 1923.Er det noen som kjenner til henne?Hilsen Kjell Hamberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Hamberg

Otto! Hvor fant du opplysningene om Margrethe Amundsens fødsels- og dødsdato?Jeg fant henne i DIS' gravminner i Norge, men der står bare dato for bisettelse gravstedsopplysninger.Mvh Kjell H

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Hamberg

Folkeregisteret? Da er det en kilde jeg ikke har fått med meg!. Hvor finner jeg den?Mvh Kjell H

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Hamberg

OK, men takker så mye! Trolig er det rette dama! Egentlig hadde jeg forlengst funnet 'Margrethe Amundsen' i DIS' gravminner, men uten noen opplysninger om fødsel var det ikke så veldig mye å gå videre med. Nå kan jeg føye enda et navn til den lange listen jeg har over dødsannonser jeg skal sjekke ut i Drammens Tidende i løpet av ferien!God Sommer!Hilsen Kjell Hamberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.