Gå til innhold
Arkivverket

[#79345] Alma Margrethes datter Solveig?


Gjest Jan Samuel Halvorsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Samuel Halvorsen

Har fått flere opplys. Alma M gifta seg med Mattias Jespersen,og de bosatte seg på Langestrand i Larvik. Mvh.Jan S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Fra Gravminner (ingen fødselsdato på Alma):1984221 Alma  Jespersen  1405  1982  003  00  29     Langestrand Larvik Langestrand

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Samuel Halvorsen

Når vet jeg ikke,men de bodde jo på Langestrand,så de giftet seg kanskje der.Har leta,men har ikke funnet dem. Mvh.Jan S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grete Jøraas

Her er dåpen til Hans Mathias (han var 18 år gml)Lenke Hva står det i bopel-feltet; at faren var død, moren bodde i Larvik og HM bodde/gikk på skole i Levanger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rita Andreassen

Hei.Tror Almas sønn enda lever og bor i Stavern. Det kan selvsagt være en navnebror, men bør sjekkes før han diskuteres videre her.Rita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Samuel Halvorsen

Ser ikke ut som det er så veldig enkelt og finne Solveig,Så jeg får forhøre meg litt rundt.Mange takk til dere alle for hjelpen sålangt. Mvh.Jan S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Samuel Halvorsen

Har fått opplys.om at det er ganske sikkert at Solveig er datter av Alma M og Hans M,så da er vel muligheten for at hun er født etter 1929 tilstede? Mvh.Jan S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Samuel Halvorsen

Det viste seg at de opplys.jeg fikk var feil,så Solveig er ennå ikke funnet.Håper noen kan hjelpe.På forhånd mange takk!!! Mvh.Jan S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Otto Ottesen

Kan det vere at dødsannonsene kan føre oss litt vidare? (Hans Mathias d. 01.02.1968 i Larvik og Alma d. 07.05.1982 i Larvik).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Samuel Halvorsen

Har nå fått greie på at Solveig flytta til Kålsås,så da er jo det et skritt nærmere. Mvh.Jan S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Dersom ho vart f.etter 1929, kan det jo vera denne:Solveig Dahl f12.03.1931 d.05.04.2007 Steinsskogen Bærum Haslum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.