Gå til innhold
Arkivverket

[#79352] Peder Kristen Pedersen, Kabelvåg, Vågan, Nordland 18?


Gjest Litta Olsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Litta Olsen

Peder Kristen Pedersen er far til Anna Christine Pedersdatter, født 1826 i Kabelvåg. Navn og alder har jeg fra vielsen hennes i Hadsel.Jeg finner ham ikke i 1801 eller 1865, men så vet jeg jo heller ikke riktig hva jeg leter etter.....Desverre mangler det en del kirkebøker på nettet fra Kablevåg og jeg håper nå på at noen av dere kjenner til familien.Jeg skulle gjerne visst hvem foreldrene hans var og hvem som var mor til Anna Christine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

Får at det er feil i lenka, men det er debatten med avfotgraferte kilder jeg mener(nr.51145). Hvis en søker på nummeret kommer en rett inn den debatten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litta Olsen

Til info: Har også startet en tråd på DIS ([url="http://www.disnorge.no/slektsforum/viewtopic.php?t=88234>Lenke) !Har funnet disse: I listene med døde og vigde for Vågan og Gimsøy er der en Peder Christian Andreasen, død 1838, 40 år gammel, oppholdssted Stangnæss, Tranø.Eneste jeg finner i 1801 som kan passe med navn og ca. alder er denne karen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Einar E Kristiansen

Hei. Om denne lenk fungerer så tror jeg at dette er far til mannen som Anne giftet seg med.Her er det mange navn fra Vågan og området rundt.Kanskje finner du andre personer som tilhör Peder Christian og Annes familie.LenkeLykke til//E.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litta Olsen

Takk Einar !Jeg fant en person ved navn Peder Christian, men han bodde fremdeles i Hadsel i 1865 og hadde flere barn som alle var født der.Men der kan jo være andre spor i de listene, så jeg fortsetter letingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.