Gå til innhold
Arkivverket

[#79354] Jørgen Nilsson (1829) - frå Walaker i Hafslo til Bø i Vesterålen -huslyden hans?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Jørgen Nilsson, fødd i Hafslo 8.12.1829, flytte i ung alder til Nordland og gifte seg i Bø i Vesterålen 11.8.1855 med Elen Anna Bredesdotter frå Søberg(?) i Bø, fødd i Bø 19.11.1828. Jørgen var fiskar, og og han og Elen budde som plassfolk i Søberghamnen under Søberg i Bø både i 1865 og 1875. Seinare lagnad er ukjend! Eg har funne ei dotter:a. Mariane Jørgensen, fødd i Bø 8.6.1860, levde framleis 1875, ukjend lagnad.No vonar eg å finna einkvan som har lokal kunnskap i Bø i Vesterålen, eventuelt med tilgjenge til bygdebøkene derifrå, som kan hjelpa meg med følgjande:* Elen er nemnd Søberg ved vigsli i 1855, men voks ho opp der? Kvar budde foreldri hennar, Brede Plade Larsson og Bertha Lucie Hartvigsdotter?* Kva yrke hadde faren Brede Plade Larsson?* Veit ein kvar Brede Plade Larsson og Bertha Lucie Hartvigsdotter var oppvaksne/fødde?* So er det spørsmål om den seinare lagnaden (etter 1875) til Jørgen og Elen? Vart dei buande i Søberghamnen levetidi ut?* Dato og stad for dødsfallet til Jørgen Nilsson?* Dato og stad for dødsfallet til Elen Anna Bredesdotter?* Er det mogeleg å finna ut kvar det vart av dotteri Mariane? Hadde dei fleire born?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips om denne huslyden!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Det første barnet til Brede Larsen og Berthe Lucie Hartvigsdatter ble i alle fall døpt i 1823. Det var sønnen Lars Benjamin, født utenfor ekteskap - Nordland fylke, Bø, Ministerialbok nr. 891A03 (1820-1840), Fødte og døpte 1823, side 24-25. Permanent sidelenke:  [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=16724&idx_id=16724&uid=ny&idx_side=-14>Lenke Permanent bildelenke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Brede og Berthe var gift da datteren Anna Johanna ble døpt i 1824 - Nordland fylke, Bø, Ministerialbok nr. 891A03 (1820-1840), Fødte og døpte 1824, side 34-35. Permanent sidelenke:  [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=16724&idx_id=16724&uid=ny&idx_side=-19>Lenke Permanent bildelenke: LenkeLurer på om det sto Hovden på Berthe Lucie ved dåpen til sønnen Lars Benjamin. Da kan vel dette være dåpen hennes i 1798 – se til høyre - Nordland fylke, Bø, Ministerialbok nr. 891A03 (1820-1840), Fødte og døpte 1824, side 34-35. Permanent sidelenke:  Lenke Permanent bildelenke: LenkeHer er Berthe (Beret) Lucie på Hovden i Bø i 1801 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grethe for spennande innlegg! Eg trur du har funne opphavi til både Bertha Lucie Hartvigsdotter på Hovden i Bø og ogso Brede Larsson som synest vera frå Leirfjord i Folda der ein gut med dette namnet er nemnd i 1801!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

På Brede Larsen synes jeg det sto Leirfjord i Folda prestegjeld ved dåpen i 1823. Kan dette være dåpen hans??Nordland fylke, Folda, Ministerialbok nr. 853A05 (1745-1791), Kronologisk liste 1791, uten sidenr. Permanent sidelenke:  [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=16648&idx_id=16648&uid=ny&idx_side=-250>Lenke Permanent bildelenke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

I 1831 bodde de på Nyke da sønnen Christopher Andreas Steen ble døpt - Nordland fylke, Bø, Ministerialbok nr. 891A03 (1820-1840), Fødte og døpte 1831-1832, side 102-103. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=16724&idx_id=16724&uid=ny&idx_side=-53>Lenke Permanent bildelenke: LenkeHanna Karine Maria, 1826 - Nordland fylke, Bø, Ministerialbok nr. 891A03 (1820-1840), Fødte og døpte 1826, side 52-53. Permanent sidelenke:  Lenke Permanent bildelenke: LenkeHelene Cathrine 1832 - Nordland fylke, Bø, Ministerialbok nr. 891A03 (1820-1840), Fødte og døpte 1831-1832, side 106-107. Permanent sidelenke:  Lenke Permanent bildelenke: LenkeElias Grønbech, 1835 - Nordland fylke, Bø, Ministerialbok nr. 891A03 (1820-1840), Fødte og døpte 1835-1838, side 142-143. Permanent sidelenke:  Lenke Permanent bildelenke: LenkeJohan Ursin, 1838 - Nordland fylke, Bø, Ministerialbok nr. 891A03 (1820-1840), Fødte og døpte 1838-1840, side 164-165. Permanent sidelenke:  Lenke Permanent bildelenke: LenkeMartinus Grønbech, 1840, døpt 1841 - Nordland fylke, Bø, Ministerialbok nr. 891A04 (1841-1856), Fødte og døpte 1841, side 3. Permanent sidelenke:  Lenke Permanent bildelenke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grethe for fleire nye spennande innlegg!Det ser ut til at Brede og Bertha Lucie budde mange ulike stader i Bø, men ved FT1865 ser dei fleste borni ut til åbu på ulike deler av garden Søberg, so kan henda hamna dei der tilosist? Dødsfalli deira KAN gje svar, om dei kan finnast... Eller kanskje konfirmasjonane til borni...?Elles ser eg at Mariane fann seg ein sunnmøring, men kvar vart det av dei? I Ålesund er det ei Marianne Flem, fødd i Bø i 1861 (Lenke), men ho er sagt vera ugift, so det er truleg eit villspor...Kanskje me likevel lyt sjå kva bygdebøkene for Bø har å tilby for å komma vidare?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svehn Ruskelöv

Hei Lars!Den ''Marianne Flem'' du fant i FT 1900 Ålesund var ikke heldt borte, selv om det står ugift.''Johannes Theodor Jörgensen'' og ''Mariane Jörgensdtr.'' flytter fra ''Bö'' til ''Ålesund'' 1890 h. side nr. 4 : [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=2647&idx_id=2647&uid=ny&idx_side=-337>LenkeHer avlider fisker ''Johannes Flem'' 21/8-1899 i Ålesund nr. 54 :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Svehn for nye spennande opplysningar! Dette er jo verkeleg bra; so har me sport Marianne Flem til Ålesund i 1900. Kanskje har ho gift seg att der...?Eit anna spørsmål, som framleis står ope, er kvar det vart av foreldri hennar?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg lurer forresten òg på; fekk Marianne born? Det kan sjå ut som ho ikkje hadde nokon korkje i 1890 eller i 1900, men kanskje hadde ho nokon som var avlidne i ung alder?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål W. Martinussen

Brede Plate Larsen var f. i Bergen ca 1790. Kona, Berit var fra Hovden, Bø, datter til Hartvig Andersen. Paret bodde på Nyke til 1833 da de overtok et bruk i Sandvik, Bø. I den gamle Bygdeboka står det at begge døde i Skårvågen, Brede i 1864 og Berit i 1878. Det er mulig at det menes Søbergshamn, da Søbergshamn er sørsida av Skårvågen. Etterkommerne på mannsida bruker Bredesen som etternavm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål W. Martinussen

Bø Slektshistorie har bare Marianne som barn til Elen og Jørgen. I samme boka står det at mannen til Marianne, Johannes Jørgensen var fra Hardanger, men ved vielsen i kirkeboka står det Flem i Harham så vidt jeg kan se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål W. Martinussen

Ref. innlegg 5: Grethe, du har rett, det står faktisk Leirfjord i Folden i Salten. Da registrer jeg en ny feil i Bygdeboka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Til innlegg 13: For ordens skyld:Dødfallet til Berit Lucie Hartvigsdatter - Nordland fylke, Bø, Ministerialbok nr. 891A07 (1878-1895), Døde og begravede 1878, side 345. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=2647&idx_id=2647&uid=ny&idx_side=-273>Lenke Permanent bildelenke: LenkeDa er kanskje dette Brede Larsens dødsfall i 1864? - Nordland fylke, Bø, Ministerialbok nr. 891A05 (1856-1870), Døde og begravede 1864, side 221. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Pål, Grethe og Inge for nye flotte innlegg! Gjennom desse nye opplysningane har eg fått svar på det aller meste. Eg konkluderer med at Jørgen og Elen Anna flytte etter dotteri til Ålesund. So etter at Elen døydde i 1898 og Johannes Flem døydde året etter, sat Jørgen og Marianne att åleine i Ålesund.Marianne har me funne i 1900, og etter litt leiting finn eg ogso Jørgen Nilsson! Han gifte seg att i Ålesund 8.11.1899 med Olina Martha Pedersdotter Rinde frå Herø, fødd 1851 i Sandø (Lenke). Han er då vorten frukthandlar, og eg finn dei att i 1900 på Buholmstranda i Ålesund:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Jørgen Nilsen hf g Frugthandler 1840 Sogn NBMarta Nilsen hm g Hustru 1857 Herø Søndmøre RomJørgine Tørlen d e Fiskearbeide Datter 1872 Herø Søndmøre RomOle Tørlen Dattersøn ug Dattersøn 1896 Herø Søndmøre Rom~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Aldrene stemmer ikkje heilt, men vigsli prover at det er dei!So, då er det spørsmål om den seinare lagnaden til Jørgen og huslyden hans?Nok ein gong ein stor takk for hjelpi so langt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.