Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Litta Olsen

[#79388] Mikal Mikalsen, Hogstad, omkom ved kruttønneeksplosjon i Santa Cruix 1906

Recommended Posts

Gjest Litta Olsen

Her i kirkeboken: Kildeinformasjon: Rogaland fylke, Sola i Håland, Ministerialbok nr. A 12 (1901-1913), Døde og begravede 1906, side 156. Permanent sidelenke: LenkeNoen som kjenner til ham og som vet når han var født ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Magne Godberg

Fraellisisland.orgFirst Name: Michel Last Name: Michalsen Ethnicity: Norway, Scandinavian Last Place of Residence: Stavanger Date of Arrival: May 14, 1905 Age at Arrival: 20y Gender: M Marital Status: S Ship of Travel: Cedric Port of Departure: Liverpool Manifest Line Number: 0002

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Litta Olsen

Så artig å lese artikkel om hendelsen!Jeg fikk i hvert fall bekreftet at det ikke var fra den familien som jeg lurte på, for alderen var feil.Tusen takk, Magne!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunnar Sigdestad

I lenka i (1) står det: Omkom ved eksplosjon af en krudtmølle. (Altså, ikkje kruttønne)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Litta Olsen

Ja, jeg leste det - men SKREV feil, hehe.Men bra du gjorde oppmerksom på det......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.