Gå til innhold
Arkivverket

[#79399] Oppslag bygdebok Voss (Wang hovedsokn)


Gjest Egil Russøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Egil Russøy

Ole Pedersen Fenne og Ingeborg Olsdotter Gjernes giftar seg i 1824. (nr. 27) Kildeinformasjon: Hordaland fylke, Voss, Ministerialbok nr. A 12 (1823-1837), Ekteviede 1824, side 275. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11772&idx_id=11772&uid=ny&idx_side=-277>Lenke Permanent bildelenke: LenkeEg funne 3 barn i kirkebøkene: Ole f. Fenne 1825, Anders f. Bakketun 1827 og Inger f. Bakketun 1830.Eg har funne dåpen til Ingeborg Olsdotter i 1794 (nederst venstre side) Kildeinformasjon: Hordaland fylke, Voss, Ministerialbok nr. A 9 (1780-1810), Fødte og døpte 1794, side 127. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke: LenkeSå trur eg at eg har funne dåpen til Ole Pedersen i 1795 (nest nederst venstre side) Kildeinformasjon: Hordaland fylke, Voss, Ministerialbok nr. A 9 (1780-1810), Fødte og døpte 1795, side 136. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Tusen takk Norodd. Godt du er påpasseleg. Då er det i alle fall stadfesta at det er dei rette foreldra til ungane. Så dukker Anders opp at også. Han var forsvunnen for meg. Dei andre barna har eg funne igjen i Kinn.Eg er framleis usikker på om dei kunne ha fleire barn. Det er plass til det etter Inger, fram til dei flytta i 1836.Barna er vel enten ført under Fenne eller Bakketun. Nokon som kan slå opp?mvh Egil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

Det er iallefall ein son til: Peder f 4/1-1835 på Bakketun. far Ole Peders, mor Ingebor OlsdtrMarianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Tusen takk Marianne. Eg følte nesten på meg at det måtte være ein eller annan der. No har eg i mellomtida også funne skifte etter Ingeborg Olsdotter i 1837. Peder er ikkje med der, berre dei tre barna eg har nemndt tidlegare. Det må bety at Peder då må være død som barn.mvh egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Takk Egil,Då har du funne Ingeborg og Ole. Og så er Peder dukka opp også.Kvar i Kinn havna Ole og Inger? Og kva med foreldra, kvar/kva tid døde dei?MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Her er den oversikta eg har:Familien flytta til ein husmannsplass på Svanøy i 1836. Ingborg dør i 1837. Eg har ikkje registrert barn av dei i Kinn. Ole Pedersen ser så ut til å ha flytta til Høivik. Han blir gift igjen i 1839 med Berte Maria Ivarsdotter Enevold (Førde prestegjeld, no Naustdal kommune). Ho var fødd i 1801. Dei budde på Høivik og fekk tre barn Ole Ivar (1840) (ser ut til å ha blitt til Oliver i FT 1865), Peder (1844) og Ingeborg (1846). Berte dør i 1857. Ole giftar seg igjen i 1860 med Alet Johanne Henriksdotter Mulen (Førde) fødd 1815. Ole Pedesen dør i Høvika 1875.Ole Olsen bur på Høyvik, der han dør ugift i 1869.Inga Olsdotter giftar seg i 1855 med John Anton Johansen Svardal (1836) og dei to buset seg på Svardal. Barn: Johan Andreas (1588), Aleana Andrea (1856), Olaus Matias (1861), Birte Elen Bertine (1863), Dortea Susanne (1865), Birte Susanne (1867), Abraham Olai Matias (1870) og Marie Bolette (1873).Peder reknar eg med at må ha dødd på Voss eller i Kinn 1835-1837, sidan han ikkje er med i skifte etter mora i 1837. Eg har ikkje fått lett så nøye etter han.Eg har no funne tre barn av Anders og Pernille. Olaf (1863), Magnus (1867), Ingeborg Helene (1870). Du hadde vel så vidt eg forstod det, funne fire barn, og eg ser i 1865 at det er oppført ei Ingeborg der. Ho må vel då ha dødd før 1870. Har fødsel/død på henne?. Veit du når Anders og Pernille døde?.Eg reknar ikkje med at Anders og Ingeborg fekk barn, har i alle fall ikkje funne noko.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Ein liten trykkleif i innlegg 8. Inga Olsdotter sin son Johan Andreas er sjølvsagt fødd i 1855, og ikkje 1588.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Då fann eg endeleg dåpen til Ingeborg i 1864. Ikkje så lett, i og med at faren sitt namn ikkje er oppgitt med namn, men som 'Hoved Kirkesanger Høivik'. Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Askvoll, Ministerialbok nr. A 12 (1859-1878), Fødte og døpte 1864, side 61. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=8373&idx_id=8373&uid=ny&idx_side=-59>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.