Gå til innhold
Arkivverket

[#79403] Otto Kristoffer Staael - fødd Danmark 1884 - til South Dakota i 1895 - opphavet?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Otto Kristoffer Staael, oppgjeven fødd i Danmark 25.4.1884, skal ifølgje nokrologen hans vera komen i 1895 til Veblen, Marshall Co., SD der han gifte seg i 1908 med Thea Hillestad av norsk (sognsk) avstamming!Er det nokon med ekspertise på Danmark som kan hjelpa meg identifisera opphavet til denne Otto Staael?* Fødestaden hans?* Fulle namn på foreldri hans med yrkestitel og opphav?* Stadfesting av fødselsdato og utvandringsår?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Han ankom NY 23. mai 1895 sammen med foreldre og søsken:Name: Otto K Staael Arrival Date: 23 May 1895 Birth Year: abt 1884 Age: 11 Gender: Male Ethnicity/Race­/Nationality: Danish Port of Departure: Bremen Port of Arrival: New York, New York Ship Name: Trave

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Litta, Jan Peter og Arne for skikkelig fine opplysningar om Otto Staael og huslyden hans! Eg har fått dei fleste opplysningane som eg treng for mitt føremål; det einaste eg saknar no, er:* Yrket til Søren Nilsson Staael, medan dei budde i Danmark?* Opphavet til mori Gunder Marie Jessen - patronym? - er ho frå Gambst? Kvar er det?Nok ein gong ein stor takk for hjelpi so langt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litta Olsen

-og Lars : Det er Nissen , ikke Nilssen !I Sønderjylland er det et almindeligt drengenavn, men sman i resten av landet bruker Nielse.Både min far og min bror het/heter Nis Peter Nissen og det er også mitt pikenavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Jan Peter og Litta for nye avklarande innlegg! No er denne huslyden komplett!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.