Gå til innhold
Arkivverket

[#79415] Hans Johannesen Christensen (1836-1930) frå Danmark 1865 til Wisconsin-Minnesota


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Frå vigselsprotokollen i Dane Co., WI for 6.9.1870 finn eg følgjande brudgom:Hans Johannesen Christensen - fødd Danmark - bustad Fulton township, Rock Co., WI - far: Christen Nielsen - mor: Anne M. - Dødsattesten hans frå 8.1.1930 (MN) syner han var fødd i Danmmark 23.8.1836, medan FT1900 og FT1910 båe syner utvandringsår 1865.Hans gifte seg med Ingeborg Jørgensdotter Quam, fødd i Hafslo 16.7.1842 - utvandra 1866.I 1871 busette dette paret seg som farmarar i Normania township, Yellow Medicine Co., MN, og der budde dei levetidi ut.Er det nokon med dansk ekspertise som kan hjelpa meg finna det danske opphavet til denne Hans Christensen? Eg har undersøkt FT1870 for Rock Co., WI, men der er han ikkje!Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk og ein stor honnør til Litta! Eg har vore ute i kveld, og gjett om eg vart overraska, då eg kom attende, over funnet ditt av denne huslyden, og so kjapt! Eg er rett og slett imponert!Det einaste som no manglar er ei stadfestring av utvandringi til Hans i 1865. Kanskje kan den finnast utan for store vanskar?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Heisan, eg ser eg gløymde å spørja om dette:Kan fødselsdatoen til Hans Johannesen Christensen stadfestast, 23.8.1836?Hjarteleg takk igjen, Litta, for kjempeflott innsats!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litta Olsen

Det var ikke dåpen, men fødselen hans som var 23. august. Sorry.I morgen skal jeg se gjennom avgangslistene for Fuglsbølle. Finner ikke noe i emigrantdatabasen om ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litta Olsen

Han flytter fra Fuglsbølle til Skrøbelev i 1856.(På Langeland er der mange fine navne, som f. eks. Tullebølle)

bilete9700.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litta Olsen

Fra Skrøbelev til Rudkøbing i 1859.Glemte å si at man må legge merke til at han ved ankomst Skrøbelev står med fødested Vindeby. Det blir nyttig senere.

bilete9702.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litta Olsen

Desverre finnes det ikke avgangslister for Rudkøbing i det tidsrommet som er interessant mht. utvandring. Jeg har heller ikke greid å finne ham i passasjerlister eller i Ancestry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Litta for nye utfyllande opplysningar om Hans Christensen! Diverre ser det ut til at utflyttingi ikkje er ført nokon stad, so me lyt vel vera nøgde med 1865 som omtrentleg utvandringsår...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.