Gå til innhold
Arkivverket

[#79435] Dødsmelding/skifte etter Dorthea Jørgine Johannessen. 26.09.1919 i Bergen


Gjest Rune Thorstensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Rune Thorstensen

Dorthea Jørgine Johannessen dør her 26.09.1919.LenkeFinnes det noe skifte/dødsmelding etter henne, og hvem er i så fall nevnt der? Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marit Nyhus

Hei RuneRegner med at dette er den samme som du kom fram til i mitt innlegg på leting etter Jørgine Dortea og datteren Arvida?Jeg kom på at Arkivverket har skannet skiftematriale og for Bergens del går dette faktisk fram til 1936 :-)Finner denne Dorthea Jørgine her som nr 1013 og ser da at dette ikke er den samme som jeg leter etter http://www.arkivverket.no/URN:sk_read/27861/286Jeg har fått svar på dødsfallsmeldingen etter den Severin Martin Sørensen som døde i 1941. Han var gift med ei Hanna og hadde flere barn med henne. Det stemte med fødselsdatoen hans så nå prøver jeg å lete etter dåp på barna hans.Kan være han ble skilt fra Jørgine eller hun døde og han giftet seg på nytt.Iallefall tusen takk for at du hjelper med meg å lete etter Jørgine for meg. Marit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Ja, det var henne jeg tenkte på. Jeg kan ikke finne henne død i Bergen, Åsane eller Årstad. Jeg ville ha fått sjekket om det finnes noe ekteskap mellom henne og Severin, og mellom Severin og Hanne.Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.