Gå til innhold
Arkivverket

[#79449] Hasseløen,Haugesund


Gjest Inger Lekman Skaanevik
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger Lekman Skaanevik

Knut Larsen,født 1863,gift med Laura Ingebrigtsen,født 1868 eller 69.Mulig bosatt på Hasseløen,Haugesund. Hvem var foreldrene? Noen som vet?Eller i hvilken kirkebok må jeg se i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Ja, nå var Gaaute for rssk for meg :-) Ser at Knut oppgis f. i Sveen og hustru i Finås. Da kan det være mulig å finne opphavet . I alle fall burde Knut være hos foreldre i 1865-telling.Skal se hva jeg finner.Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Denne karen passer best i alder i Sveen i 1865-tellingen. LenkeMulig paret her giftet seg i Finås, hennes hjemsted?Får lete litt :-)Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Lekman Skaanevik

Tusen takk,begge to! Finnes det mer opplysninger,så mottas de med stor takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Lekman Skaanevik

Nå trenger jeg tydehjelp! Hva het far til Ingebrigt Ingebrigtsson? Ingebrigt .....? Og står det KARIN? Eline Ingemundsdatter?Og nok en gang takk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Hukkelberg

Vanskelig å tyde, men har funnet Ingebrigt sin konf. Mener far er Ingebrigt Osmundsen[url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=visbase&sidenr=18&filnamn=f61216&gardpostnr=357&personpostnr=1923&merk=1923#ovre>LenkeFørste konf i 1856Kildeinformasjon: Hordaland fylke, Sveio i Sveio, Klokkerbok nr. A 1 (1851-1865), Konfirmerte 1856, side 81. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Lekman Skaanevik

Dere er helt fantastiske!! Tusen takk igjen. Jeg skal lage en slektstavle til min fars 92 år gamle tante.Så det er et ukjent område for meg.Det skal være en overraskelse,så jeg kan jo ikke spørre henne!Takk igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

I følge foreldresøk i mormonerdatabasen skal ekteparet Ingemund Olsen og Lisbeth OLsdatter ha døpt følgende barn i Finnås Hordaland:1. Ole Ingemundsen , 22 jul 1838 Lenkelegger bare lenke til den eldste jeg fant.2. Karen Eline Ingemundsdatter, 19 jul 18403. Jørgen Ingemundsen 18454. Jens Jacob Olman Ingemundsøn 18465. Michael Ingemundsen 11 jun 18486. Ingeborg Gurine 1855.( Dette bær nok undersøkes i kirkebøkene)Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.