Gå til innhold
Arkivverket

[#79457] emigrerte til amerika i 1904


Gjest Heidi Pauline Bredde
 Del

Recommended Posts

Gjest Heidi Pauline Bredde

Min oldemor Hilda Pauline Johansen emigrerte til amerika i 1904. Men, det jeg vet er at hun reiste til sin svoger Hans Tveter. Men har også fått høre at hun var hushjelp der hos sin svoger i 1910 men jeg klarer ikke finne ut om dette stemmer.Er det noen som har noe hjelp å komme med så er jeg veldig takknemlig. ;-)Mvh Heidi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ottar Solberg

Selv om navnet er feilskrevet er det kanskje din oldemor hos svogeren Hans Tveter med familie i 1910: 1910 United States Federal Census about Hans Tveter Name: Hans Tveter Age in 1910: 52 Estimated birth year: abt 1858 Birthplace: Norway Relation to Head of House: Head Father's Birth Place: Norway Mother's Birth Place: Norway Home in 1910: Ibsen, Richland, North Dakota Marital Status: Widowed Race: White Gender: Male Year of Immigration: 1883 Neighbors: View others on page Household Members: Name Age Hans Tveter 52 William Tveter 6 Hilda Karpara Tveter 4 Evelyn Maria Tveter 2 Cecilia Larson 26 Kilda Johnson 29 View Original RecordView original image View blank form

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Pauline Bredde

Hei Ottar.Takk, ja det kan jo bare være at hilda er skrevet feil der. Men har du noen mulighet til å finne ut hvor hun evt befinner seg etter 1910??På forhånd tusen takk ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.