Gå til innhold
Arkivverket

[#79460] Kven var foreldra til Ole Olsen Istad - Voss


Gjest Egil Russøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Egil Russøy

Ole Olsen Istad (33) blir gift i 1842 med Anne Olsdotter Qvale (25). Foreldra til Anne har eg funne. Ho blei fødd i 1817 og foreldra var Ole Mikkelsen og Marethe Aamundsdotter Kvale. (Træen i 1842?)(nr. 17) Kildeinformasjon: Hordaland fylke, Voss, Ministerialbok nr. A 13 (1836-1851), Ekteviede 1842, side 179. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11773&idx_id=11773&uid=ny&idx_side=-182>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Johannessen

For meg ser det ut som faren står som Ole Nielsen Rasdal. I så fall har vi en Ole døpt 15. januar 1809, foreldre Ole Nielsen og Ragnilde Knudsdtr. Kildeinformasjon: Hordaland fylke, Voss, Ministerialbok nr. A 9 (1780-1810), Kronologisk liste 1809, side 261. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11773&idx_id=11773&uid=ny&idx_side=-264>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grete Jøraas

Fra Evangerboka, Rasdal Øvre: Ola Nilsen f 1767 d 1837 g 1799 med Ragnhild Knutsdtr Bolstad f 1772 (også notert her som f i 1777; en av dem er trykkfeil), busatt Rasdalen Øvre. De fikk 8 barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Takk skal du ha Lars. Det kan godt hende du har rett. Eg har sett denne, men har hekta meg opp i at det tydeleg står Istad på føde og oppholdsstad ved ekteskapet, og ikkje tenkt på kva som står under faren. Det spørs om det er opphaldsstad det er snakk om når det står Istad. Ole og Anne si eldste jente er døypt Ragnhild, så det passer jo bra.Andre kandidater kan eg heller ikkje finne.Grete: står det noko om denne sonen Ole?Mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest Marianne Bakketun

Kindem sine bøker er ikkje alltid så gode. Har sjekka avskrifter for kyrkjebøker. Gifte 31/3-1842 under Istad: Ole Olsen Istad 33 år og gj Anna Olsdtr Kvale 25 år. Fedrene er O. Nilsen Rasdal og O. Mikkelsen Træen. Ser ikkje ut som Ole og Anna fekk nokon born på Istad.Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Takk for det Marianne. Eg har også tatt utgangspunkt i at det er dei rette foreldra i innlegg 3.Ole og Anne fekk nok ingen barn på Istad, men fekk fire barn i Kinn.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.