Gå til innhold
Arkivverket

[#79465] Magnhild Andersdatter og Engebret Iversen i Stange


Gjest Hans Olafsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Hans Olafsen

Magnhild Andersdatter og Engebret Iversen nordre Elton-eie fikk sønnen Jakob i 1806. Denne sønnen Jakob ble konfirmert fra Lindstad-eie i 1822.Dersom jeg går til Lindstad-gardene i 1801, så finner jeg to Engebret Iversen og jeg finner en Magnhild Andersdatter .Her har jeg to spørsmål: Hvilken Engebret ble far til Jacob og hvem var foreldrene til Engebret Iversen? Så Magnhild - nvem er hennes foreldre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Olafsen

Takk for informasjonen. Det er kjekt med slik hevisning. Problemet for slike som meg er at det er vanskelig å lese teksten. For Engebret står det Lindstad.Jeg klarer ikke å tyde hvilket ?hage Magnhild var fra. Om de var fra disse plassene er vel heller ikke sikkert? Informasjonen fyller ut bildet, men jeg ønsker meg fortsatt svar på spørsmålene dersom det er mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.