Gå til innhold
Arkivverket

[#79467] Hjelp til identifikasjon av gardsnamn på Lindås?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

I kyrkjeboki for Lindås finn eg i 1865 vigsli til Bernt Bottolfson frå Kvåle i Sogndal og ei Kari Johannesdotter (nr. 55) (Lenke), men eg er ikkje i stand til å tyda gardsnamnet der bruri er oppvaksi. Er det HELLEN? Same namnet kjem att til høgre på far hennar, Johannes Monsson! Eg finn dei heller ikkje i Lindås 1865! Bernt og Kari vart sidan gardbrukarar på Rådmannsøy på Lindås!Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg tror det står Sletten. Se på tt i Bottolfsen.Ved datoen ved vielsen står det Lyre, og Sletten i Myking- Lindås og Lygre-Lindås. Her er en Iver Monsen. Kanskje han kan være en onkel. Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Bjørg, Lars og Berit for mange fine innlegg! Og med det siste, som eg ikkje var klar over, so er problemet definitivt løyst! Nok ein gong, hjarteleg takk!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.