Gå til innhold
Arkivverket

[#79473] Christopher Knudsen Haavelsrud


Gjest Else Lillefuhr
 Del

Recommended Posts

Gjest Else Lillefuhr

Fikk en sønn, Knud Kristoffersen født 21 nov 1857, Flesberg, med Berit Thoresdatter Glæden, født 11 apr 1829. Er det noen som vet noe om Knud Kristoffersen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else Lillefuhr

Den har jeg sett. Jeg lurte på om det er noen som vet noe mer enn det. Er også interessert i når og hvor Christopher er født

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else Lillefuhr

Da må jeg si at dette er oppklart. Han er ikke rett kandidat som far til Harald Knutsen født 23 feb 1890, Lardal, Vestfold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else Lillefuhr

Jeg og fant dette, men han er ikke den rette faren til Harald Knutsen født 23 feb 1890, Lardal, Vestfold. I følge bygeboken var denne Knut i Amerika. Står det hvem han var gift med og når han reiste til Amerika?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Tonby

Det står bare at han var gift, men ikke med hvem, og at han hadde vært en stund i Amerika. Ingen barn i ekteskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else Lillefuhr

Jeg har funnet dette. Så langt er alt under kontroll, men jeg finner ikke faren til Harald. Derfor prøver jeg meg på de kandidatene jeg hadde. Dette var den siste, så jeg får vel lete mer. Det er ikke greit når en ikke er helt sikker på etternavnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.