Gå til innhold
Arkivverket

[#79484] Hvor er han i fødselsregisteret?


Gjest Tove Ellingsund
 Del

Recommended Posts

Gjest Tove Ellingsund

Hei, jeg søker i Fødselsregister for Rikshospitalet og finner ikke min fars onkel: Navn ukjent, født 12.11.1920. Kvindeklinikken kristiania.Dette er opplysninger jeg har funnet via kirkebok for Frogner i Lier 1916 - 1928,s 76. ( har glemt hvordan lage Link...)Jeg har søkt etter han tidligere på fødselsreg ved Rikshospitalet, men da kom jeg over en side som ikke var tilgjengelig ved hans fødselsdato pga klausul. Denne siden kom ikke opp nå og jeg lurer vel på om han ikke ble registrert. ( skal ikke alle bli det?) Leter etter dåpsdato.Det hører med til historien at han kanskje het Harald, ble etter få måneder overtatt av et barnehjem i Oslo...Kanskje noen har et tips videre.?Mvh Tove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tove Ellingsund

Jeg ser at jeg har vært inne på ministerialbok for Rikshospitalet fra 1919-1922 og der kom det oversikt over fødte og døpte...Så også at selve fødselsprotokollen slutter i 1919, slik du skriver ovenfor.Mvh Tove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.