Gå til innhold
Arkivverket

[#79495] Knop (Knoph)


Gjest Jan Erling Haugland
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Erling Haugland

Jeg er ute etter å finne ektefeller til: Skoginspektør Store Staff Ringsaker Otto Knop (1731-1798)? Kjenner til en sønn av ham, Postmester mm Peder Knop, Bindalen (1764-1821), men kjenner heller ikke denne sønnens ektefelle og om det var flere barn enn Peder ? Denne Peder hadde sønnen Peder Andreas Randulf Knop (1804-1884) og var gift med Christine Nielsen og de hadde blant annet datteren Petrikke (Petra) Neuman Knop (1831-1885). Var det flere barn, her ? Hun ble gift med Sverdrup, og dette paret ble b l a foreldre til Polarfareren Otto Sverdrup. Jeg kjenner godt til Petra og Ulrik F S Sverdrups barn og deres etterkommere igjen, men det er de foregående ledd som jeg har mangler i. Kan noen hjelpe med dette ? Mvh Jan Erling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Peder Ottosen Knoph,gift med Birgitte Cathrina or Cathrine Randulf or Randulph[url="http://www.familysearch.org/eng/search/igi/individual_record.asp?recid=100459124266&lds=1&region=12&regionfriendly=Norway&juris1=&juris2=&juris3=&juris4=&regionfriendly=&juris1friendly=&juris2friendly=&juris3friendly=&juris4friendly=>LenkeBarn av Peder Ottesen Knop og Birgitte:Otto Neuman,1800: LenkePeter Andreas Randulph Pedersen Knoph,1803 LenkePeder Ottesen Knop og Bergitha Chatrina Randulf i 1800:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.