Gå til innhold
Arkivverket

[#79496] Sverre Linde f. 12/12 1918


Gjest Rolf Jerpseth
 Del

Recommended Posts

Gjest Rolf Jerpseth

Jeg finner foreldrene Sigurd Simensen g.m. Ingeborg Larsdatter Moe og deres aner, men ikke fødselen og dåpen til Sverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rolf Jerpseth

Takk Ann-Mary! Det er fyldige opplysniinger om Sverre på nettet under Waffen SS Soldbuch etter at Soldboka ble funnet i Moskva i 2000. Det er hans fødsel og dåp jeg ikke finner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Hei, Rolf.Har du funnet sted for vielsen til foreldrene? Jeg antar begge er ugifte i 1900-tellingen, men kanskje du vet hvor de kommer fra? Er dette Ingeborg? LenkeEr det områder du har sett på, men hvor han ikke er?Mvh Anne-Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Håklev

Er Ingeborg gift Ringen ? Prøver med en lenke til gravstedet LenkeHvis dette er riktig Ingeborg så døde hun i 1922 Er det fra skifteprotokoll du har oppl.om sønn Sverre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rolf Jerpseth

Foreldrene ble viet 5/7 1913. Hans far: Kirketjener/graver Simen Toresen. Hennes far: Fanejunker Lars Toresen Moe. Deres datter Ingeborg f. 1878, konf. 16/4 1893. Jeg tror du har en annen Ingeborg enda det med fødsel stemmer forbløffende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rolf Jerpseth

Hei Solveig! Det kom et annet innlegg før jeg fikk svart. Det er riktig Ingeborg. Oppl. om Sverre har jeg fra hans Soldbuch.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.