Gå til innhold
Arkivverket

[#79497] Bygdebok for Bjugn - oppslag under garden Aspervoll, please?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Er det nokon som har tilgjenge til ei bygdebok for Bjugn og som kan gjera eit oppslag for meg?Ingebrigt Hansen Hillestad, fødd i Hafslo i Sogn 6.10.1873, døydde som enkjemann og ''småbrukar'' på Aspervoll i Bjugn 10.1.1933. Han gifte seg i Bergen 13.2.1910 med Elise Carlsdotter Olsen frå Stavanger, fødd i Øiestad 14.1.1881.Står det noko meir om denne huslyden i bygdeboki for Bjugn, som til dømes:* Kva tid busette dei seg i Bjugn, og kvarifrå kom dei?* Dato og stad for dødsfallet hennar Elise?* Fekk dei born i lag? Ingen levde att etter dei i 1933!Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aud Marion Røen

Dessverre finnes det ikke bygdebok for denne delen av Bjugn. Jeg kjenner til gården og nåværende eiere. I 'Norges bebyggelse, Herredsbind, Nordre del' (utgitt 1954), side 105, står det at at bruket har vært i slektens eie siden 1933 og det eies fortsatt av denne slekten.mvh Aud Marion Røen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Aud Marion for spennande opplysningar om garden Aspervoll.Eg er sjølvsagt lei for at det ikkje finst noko skriftleg om dei som budde der før 1933 (''mine'' folk), men dette er ikkje lenger sidan enn at kanskje gamle nolevande personar kan hugsa noko?Om du Aud Marion kjenner til garden og folk i området, kanskje du kan hjelpa meg finna nokon som eg kan snakka med?Med venleg helsing,Lars E. Øyane - lars.e.oyane@sdsl.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aud Marion Røen

Hei Jeg skal ta kontakt med 'min ekspert' på Ervika og høre om han kan vite noe om disse folka. Ingebrigt befinner seg i Trondheim ved FT 1900, men det er du vel kjent med ?Hilsen Aud Marion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aud Marion Røen

Det er vanskelig å finne flere opplysninger om Ingebrigt her i Bjugn, men han fikk skjøte på Aspervold i juni 1924.Det ble betalt feste for graven til 1973, men gravsteinen er ikke fjernet (finnes på DIS` gravminner). Den ligger på en del av kirkegården som ikke vil bli benyttet igjen (opplysninger fra kirkekontoret). Det er ikke oppgitt hvem som betalte for festet.Jeg har ikke funnet noen opplysninger om kone eller barn i kirkebøkene i Bjugn.- legger forresten merke til at Ingebrigt er gift ved FT 1900 ...Hilsen Aud Marion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Aud Marion for nye innlegg. Det er leitt å høyra at Ingebrigt har sett so lite spor etter seg i Bjugn.Men du nemner noko anna som eg ikkje heilt kan forstå: Du seier at Ingebrigt var i Trondheim i 1900 og at han var gift! Men kvar er han? Eg kan ikkje finna han? Kan du leggja ei lenke?Då Ingebrigt Hansson Hillestad gifte seg i Krosskyrkja i Bergen i 1910, står det at dette var første ekteskapet hans (Lenke)!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.