Gå til innhold
Arkivverket

[#79499] Bertha Serine Sjursdotter Aksdal, fødd i Førdesfj. Avaldsnes 1870 -Amerika 1888?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Eg vonar å komma i kontakt med ein eller annan som har detaljkunnskap om ættene i og frå Førdesfjorden i Avaldsnes:Bertha Serine Sjursdotter Aksdal, fødd i Avaldsnes 3.2.1870 som dotter av gardbrukar Sjur Olson på Aksdal og kona Gjertrud Nilsdotter, skal ifølgje amerikanske kjelder ha utvandra til Amerika i 1888, men utvandringslistene over Stavanger er som kjent ganske so ''amputerte'' på den tidi, og eg finn ho ikkje mellom utvandrarar frå Avaldsners sokn i 1888 eller dei næraste åri. Kyrkjebøkene for Førdesfjorden sokn tek ikkje til før i 1893.Kanskje har eg leitt på feil stad?Eg ønskjer berre å få ei stadfesting av utvandringsåret hennar?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Ser at mange av hennes søsken drar til Amerika, men det står ingenting i bygdeboka om når Berta dro. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kurt Østbye

Foreldrene døper en annen datter, født 1883, for Bertha, men på den annen side finner jeg ikke Bertha Serine som død.Bygdeboka sier at også Bertha, født 1883, emigrerte til Amerika, men at hennes skjebne der er ukjent.Lars, har du lenke til informasjonen fra USA du nevner i innlegg 1 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kurt Østbye

Ja, jeg tenkte vi måtte prøve å nøste oss bakover fra det vi vet og til immigrasjonsåret.Det er vel henne og mannen vi har her i 1900. Hun har da født ett barn som ikke bor hjemme. Mannen arbeider i en 'saloon'.1900 United States Federal CensusName: Bertha Nelson Home in 1900: Minneapolis Ward 5, Hennepin, Minnesota Age: 30 Birth Date: Feb 1870 Birthplace: Norway Race: White Gender: Female Relationship to Head of House: Wife Father's Birthplace: Norway Mother's Birthplace: NorwayMother: number of living children: 1 Mother: How many children: 1Spouse's name: Nels BMarital Status: MarriedHousehold Members: Name Age Nels B Nelson 38 Bertha Nelson 30Spørsmålet er hva hun kalte seg ved immigrasjonen i USA. Sjursen, Aksdal, Axdal, Olsen, etc. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg ser du har funne Bertha ogso i FT1900 som gft med Nelds B. Nelson. Det vil seia, dei var ikkje gifte, men berre sambuande, for vigsli stod ikkje før 6.12.1901 i Hennepin Co., MN:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Marriage place: HENNEPINLicence No.: 00920134Marriage date: 12/6/1901Groom: NILSON, NELSBride: SJINSEN, BERTHA~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Eg meiner eg har sett originalen, og der er namnet hennar skrive SJURSEN.Eg kjenner elles ikkje til at ho hadde born FØR 1900, so i so fall har det barnet vore bortsett(?).Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kurt Østbye

Ja, barnet bor ikke hos henne ved census i 1900, og ved census i 1910 har hun født 3 barn, hvorav 2 lever (Elma G. (8) og Norman S. (6).Jeg skal søke mer på 'Sjursen'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kurt Østbye

Finner henne ikke som 'Sjursen' men kansje det er henne vi har her ? På original-skjemaet står det klart Serine.New York Passenger Lists, 1820-1957Name: Severin OlsenArrival Date: 2 Apr 1888Birth Year: abt 1870 Age: 18 Gender: Female Ethnicity/Race­/Nationality: Norwegian Place of Origin: Norway Port of Departure: Liverpool, England and Queenstown, Ireland Destination: New York Port of Arrival: New York Port Arrival State: New York Port Arrival Country: United StatesShip Name: Aurania(Jeg kommer ikke inn på Norway Heritage-siden som viser hvilke båter fra Norge til Hull som korresponderte med Auretania). Men hun har nok i tilfelle reist hjemmefra i midten av mars 1888.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.